Altenborn Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har en benq 24 tommers skjerm, helt lik som mange venner av meg... Jeg har da et problem med at deres skjerm viser alt så mye mer smooth enn min, all grafikk blir mye penere. Har seff prøvd å stille på instillinger, og vi bruker helt lik dvi kabel, hva kan problemet være? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hva mener du med smooth, penere grafikk? Er selve bildet penere, skarpere farger, bedre fargegjenngivelse? Eller at bildet flyter bedre, høyere FPS etc? Er det i video, spill eller generelt? kjører du "native" oppløsning? Har du like bra spec som de andre? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Er kanskje greit å si hva du har koblet til denne skjermen også. Er det feks en xbox360? Har du da vært inne på xboxen og stillt oppløsningen til fullHD? Lenke til kommentar
Altenborn Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 det er koblet til en pc.. det jeg mener er at fargene og alt ser mye smoothere ut ja, bedre farger, ikke så skurrete som på min Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 I fare for å gjenta meg selv; Native oppløsning? Video, spill eller generelt? Har du like bra spec som de andre? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hvilken BenQ modell er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå