Geir R. Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Etter solnedgang Bildet er fjernet. Beskrivelse: En sjelden stille kveld på Karmøy Link til bildesiden Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Idylliskt og vakkert Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Fin stemning her-komp ikkje heilt god---synest det blir v-tungt.veit ikkje om det hjelper å kutte til høgre? Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Fint motiv, gode farger og stemning. Tror bildet hadde blitt fint med lite kutt nede også. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Meget bra dette! Ville kutta litt på høgresida. Godt eksponert og vakkert ljos. Vannvittig skarpheit på kameraet ditt. Er biletet rett frå kamera eller har du skarpa i etterkant? Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Hei Takk for tilbakemeldingene.Oppløsningen på kamera er jo meget bra, 36Mp. Det har et filter mindre eller om det var et annet filter enn det D800 har (eg huske ikke helt ) som gjør dette at det tegner hakket skarpere. Kan iallefall si at detaljene i bildene mine har aldri vært bedre. Men som sagt tidligere så gir eg bilde et ørlite oppskarping pga nedskalering av bildestørrelsen som gir bilde litt softere look syns eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg