EG-s Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 (endret) ... Endret 5. mai 2007 av EG-s Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Denne BRÅKER deluxe. Hvis du kjøper den og setter deg på samme lesesal som meg så skal jeg personlig lynsje deg. Hater han personen som har en annen hp 2 rader fra min plass. Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Det er bare tull, har stort sett den samme maskinen, iallefall samme chassi og prosessor. Hvis du har den på max. batteri og bare kjører word starter vifta bare en par ganger iløpet av de tre timene batteriet varer. Tullprat med andre ord!! Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Det er bare tull, har stort sett den samme maskinen, iallefall samme chassi og prosessor. Hvis du har den på max. batteri og bare kjører word starter vifta bare en par ganger iløpet av de tre timene batteriet varer. Tullprat med andre ord!! Tror du tuller. Hvis du stikker innom nærmeste Elkjøp butikk så vil du høre det selv. Den bråker mye mer enn alle andre merker (f.eks Toshiba). Prøv f.eks å sett på 3d tekst skjermsparer. Da er det like før den letter. Mulig at du er mindre følsom for viftestøy enn andre. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 synes ikke den støyer i det hele tatt jeg,bruker den nå. kjøpte på expert , fikk med skriver,scanner og kopimarskin. 8998; men hva skal batterimodusen stå på??? kan jeg lett putte i mer ram etc.? er det en mobileprossesor?, det står det er det på hewlett packard sine sider. hversåsnill og svar! noen??? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 ikke alle de Hp maskinene har mobile prosessor. Noen av dem er utstyrt med en desktop pro. og de lager lyd ja. Varer ikke så lenge heller (syns ikke 90 minutter er mye nei) Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 kan noen svare på det jeg spurte om? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 når det gjelder minne, så har jeg en mage følelse på at du burde la teknikere ta seg av den delen. Den har Celeron Mobile, så den skal vare lengre enn desktop versjonen som er storebroren. Uansett yter celeron dårligere Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 (endret) ... Endret 5. mai 2007 av EG-s Lenke til kommentar
duda Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 syns du heller burde kjøpe en laptop med mobile prosessor eller centrino enn vanlig desktop. greit at de er billigere, men du kan ikke forvente deg så mye av den heller. men hvis du eventuelt skal ha deg en med vanlig prosessor, celeron eller desktop, så har jeg hørt at toshiba maskiner er ganske støysvake. har ikke prøvd selv, men har hørt dette. men syns du kanskje burde sjekke en billig mobile eller no istedet. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 (endret) ll Endret 5. mai 2007 av EG-s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå