Adillk Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hei, jobber med en sak for NRK sporten og da lurte jeg på om jeg kunne få litt hjelp. Saken skal handle om hvilken breddeklubb som har produsert flest talenter til de ulike tippeligaklubbene de siste fem årene. Det kan godt være klubber som nå spiller i adecco- eller oddsenligaene, men som har fått spillere fra ulike breddeklubber på det tidspunktet de faktisk var tippeligaen. Dette skal være spillere som har debutert for a-laget enten i serie eller cupsammenheng Har kommet fram til at Holmlia Fotballklubb er en av talentfabrikkene som har eksportert flere gode spillere til de ulike eliteserieklubbene. Se bare på navn som Fellah, Parr, Chuma, Shola, Ohi, Haitam Alisami, Bardh Shala Eller Klemetsrud med: Adnan Haidar, Amin Nouri, Nicolai Næss, Ghayaz Zahid. Med breddeklubber mener jeg lag som til vanlig spiller i tredje- eller lavere divisjoner. Hvilke andre klubber vet dere om ? Dere må oppgi bredeklubb, navn på spiller og hvilken elitserieklubb de har spilt eller fortsatt spiller for Dette skal bli trolig bli en TV-sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå