medlem-240785 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hei, jeg drev på med mye trening i sommer å det ga resultater, sunt kosthold osv. men når jeg begynte på på skolen så begynte treninga å gi seg, ikke like sterk som jeg var å sånt. det har seg slik jeg er hjemme halv seks på mandag, tirsdag, onsdag Torsdag er jeg hjemme klokken 5. og på fredag klokke 4. treningsprogrammet jeg brukte i sommer var ganske bra. Saken er. vil gjerne ha tid til trening nå som jeg går på skole, basic styrke med manualer (?) evt andre øvelser her er lista Dag 1 (styrke): -Nordic hamstring 5x8 -Leg extensions 3x8 -Benkpress 4x8 (kan gjerne variere imellom stang og manuala) -Sittende skulderpress / nedtrekk 3x8 (supersett) -Biceps / triceps 3x10 (supersett) Sit ups / Armhevinge 3x10 Supersett Dag2 (kardio): -Oppvarming -10min passelig rolig jogg -Start på 4x4 intervalltrening - 4min løping (skal være tungt, 60-70% av maxfart), deretter rolig jogg i 1-2 minutta (kan gå hvis du blir veldig sliten), deretter 4min løping igjen. Fortsett til du har fullført 4x4 minutta med rask løping. -avslutt økta med 5 minutta veldig rolig hjem igjen. -Tøy leggan på slutten av HVER kondisøkt (stå på tærn i en trapp og ha hælan utfor kanten, deretter løft opp og ned ROLIG 10 ganga på hver fot, en fot av gangen). Dag 3 (styrke) -Benkpress 5x8 -Sittende skulderpress / nedtrekk 3x8 (supersett) -Nordic hamstring 3x8 -Roing 3x8 -Biceps/triceps 3x10 (supersett) -bakside skulder 3x10 (http://www.youtube.com/watch?v=si9aV4u7nig) - viktig for å ikke få ødelagte skuldra - Armhevinger /sit ups 3x5 Dag 4(kardio) -Oppvarming -ta en lengre jogge økt, 40-60minutta, gjerne lengre hvis du vil sjøl. Evt. ta en fjelltur. Dag 5 (styrke) -Nordic hamstring 5x8 -Leg extensions 3x8 -Benkpress 4x8 (kan gjerne variere imellom stang og manuala) -Sittende skulderpress / nedtrekk 3x8 (supersett) -Biceps / triceps 3x10 (supersett) Sit ups / Armhevinge 3x10 ( Supersett) Dag 6(kardio) -oppvarming -5-10min rolig jogg -kjør 15sekunda SPURT (90-100% av maxfart), deretter 20sekunda rolig jogg (eller gå). -Gjør det ovenfor 9 ganga til, altså totalt 10 spurta. -Avslutt med 10min rooolig jogg. håper noen vet om en effektiv treningsplan som er fin og bruke vis du har lite tid å sånt ? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 SL5x5 er jo bra og tar ikke opp så mye tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå