Daron Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Grr.. Har sett alle tutorials og videoer jeg har funnet.. Og gjort akkurat som beskrevet.. Med samme resultat.. Får ikke lastet inn Forge.. og dermed ikke modden jeg vil bruke.. Dette gjorde jeg... 1. laget en ny installasjon av minecraft.. oppdaterte denne 2. gikk inn i minecraft.jar og slettet meta inf. 3.la over innholdet i minecraftforge zip. filen i minecraft.jar filen med WinAce 4. starter opp minecraft igjen, den skal da laste inn seg med forge.. men den låser seg bare i "updating minecraft" vinduet med 90% av timeren opå done loading baren ferdig.. Er det noe jeg har misforstått seriøst her?? Har fått samme resultat de gangene jeg har forsøkt modloader.. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Kan det være at Minecraft akkurat har blitt oppdatert til 1.4 og modden er for 1.3? Lenke til kommentar
Daron Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Spillet har da vært 1.4 en stund nå.. Og forge bruker da å bli oppdatert ganske fort når det trengs.. Sjelden det blir gjort oppgraderinger som går ut over forge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå