kjekken95 Skrevet 26. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2012 Hei, noen som har noen tips til fjerning av parfymelukt på en dunjakke? En kompis kom tilfeldigvis til å spraye litt parfyme på dunjakka mi. Det var bare for tull, fordi dette var en parfyme for jenter, og jakka lukter ganske ekkelt. Jeg har hengt jakka ute et par timer, men merket ikke stor forskjell av det. Noen som har andre tips? Kan jeg levere den inn til et renseri? Noen som da evt. vet om et slikt renseri her i Kristiansand. Dette er jakkemodellen http://www.miinto.no/p-87155-smith-svea Takker for tips! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2012 Parfyme sitter ganske godt igjen i tøy synes jeg. Jeg ville ha tatt en fuktig/våt klut, å prøve å tørke det bort. Lenke til kommentar
MedaDwor Skrevet 26. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2012 Ta en klut og fukt den med eddik, vask så bort luktene. Dette fungerer også på sko som lukter ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå