Gå til innhold

Bærbar pc til wow, billigst mulig

Anbefalte innlegg

Hei :)

Kunne noen hjulpet meg med og finne en datamaskin jeg kan bruke til og spille World of Warcraft på, men som er billigst mulig?

Det eneste pcen skal brukes til er vel egentlig World of Warcraft og litt surfing på internett. Den skal ikke brukes hele tiden, derfor jeg gjerne vil ha den så billig som mulig :)

Takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dine ønsker om god spille-pc blir slått i hjel av dine ønsker for å spare penger..

Det har liksom ikke så mye å si at du ikke skal bruke den hele tiden.

Og ikke har du nevnt noe om hva du ser for deg, bærbar eller stasjonær..

Jeg har da aldri sagt en pris? Jeg spurte bare om billigst mulig. Jeg forstår at det at jeg ikke skal bruke den ikke har noe og si annet enn at jeg faktisk bare bruker den til WoW.

Å hvis du ser i tittelen kan du klart og tydelig se at jeg spør om en bærbar, det er da ikke så vanskelig og huske hva som sto i tittelen da du trykker? :)

Lenke til kommentar

Nå står det "Bærbar pc til wow" i tittelen, så regner med det ikke er stasjonær det er snakk om Grooovy.

http://www.dustinhom...ider_SiteSeeker

Noe sånt noe kan vel kjøre WoW helt ok. Lav oppløsning men....

alt på det laveste er noe jeg kan leve med, jo billigere jo bedre, men selvfølgelig forstår jeg at jeg ikke være alt for grådig. Vil bare ikke bruke mye penger når jeg kan spare litt på og spørre litt :) Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...