Dmitrij Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Noen som har erfaring med å lage lys under knottene på dette tastaturet? tenkte jeg skulle prøve og se om det gikk. har 4 LED http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...505VBL&toc=2250. er dette mulig? Lenke til kommentar
Dmitrij Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 neivell.. ikke gidd å svar vertfall Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Kanskje ingen har noen erfaringer? du må jo ihvertfall ikke la det være uprøvd Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Klart det går. Men du må muligens sørge for en separat 5V strømkilde (egen usb-port, molex, etc), og sørge for nok isolasjon. Samtidig må de jo ligge sånn at ikke knappene blir blokkert. Husk at det finnes en øvre tålegrense for hva du kan ta ut av en USB-kontakt - 500mA eller noe slikt (husker ikke nøyaktig tall). Lenke til kommentar
Dmitrij Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 hmm.. ser rimelig avansert ut inni ja... får vel bare finne 5V en plass da. har lest at det skal gå bra med 4 led på den strømmen som man får inn her Jeg skal få det til... etterhvert... kanskje det blir bilder... hvem vet Lenke til kommentar
Dmitrij Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 bare for å spør.. må den stå i usb for å få 5V? eller er det 5v i "vanlig" plugg også. jeg bruker nemlig KVM switch. der må man ha "vanlig" Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Da er det jo 5v strømforsyning i KVM switchen din også da.. Der kan du vel tjuvkoble deg innpå.. Der har du sikkert mer power å gå på også Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 du tar da bare en forlenger fra inni kabinettet...og stapper det inni tastaturet ! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Så det samme på www.metku.net . Der blir det sagt hvordan du gjør det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå