krizkriz Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Plutselig har det begynt å dukke opp reklame i teksten overalt på forskjellige nettsider jeg er innom. Har det plutselig blir veldig utbredt, eller er det chrome som fucker med meg? Veldig irriterende når det ser ut som noen har linket til noe, så trykker man på "linken", og blir videresendt til søppelsider som "vinn en iphone 5" og "møt deilige norske jenter". Jeg trenger forsåvidt ingen av delene da jeg er fornøyd med min nokia, og dama er ikke så gal hun heller... In-text advertising Endret 27. oktober 2012 av krizkriz Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Skjer dette kun på spesifike sider eller på diskusjon.no? Hvem er det som leverer annonsene? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Det skjer bare med chrome så vidt jeg kan se. Her er et eksempel: Musepekeren trenger bare så vidt komme borti den falske lenken, så kommer reklamen opp. Har prøvd å google det, uten å bli noe klokere. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Sjekk om du har noen utvidelser i Chrome. Kopier dette inn i adressefeltet:chrome://chrome/extensions/ Endret 10. november 2012 av iNeo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå