Redaksjonen. Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Windows Media Center må nemlig låses opp i Windows 8 Pro. Skaff deg Media Center mens det er gratis Lenke til kommentar
pstub Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Er det noen som har prøvd dette og fått en kode? Hvor lang tid tok det i så fall før den kom? Jeg har prøvd flere ganger på den amerikanske siden men ikke fått noen nøkke. Har prøvd på den norske nå også, så får vi se om det går bedre... Lenke til kommentar
Perril Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) plex, xbmc OG MP (http://www.team-mediaportal.com/) Egentlig ikke vært noe fan av MS sin MediaCenter men! dem skal få poeng for at dem prøver! Jobbe litt mer med den så blire nok bra Ang kode mail greiene, har prøvd men ikke fått noe mail enda... Endret 26. oktober 2012 av Perril 1 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 XBMC er da milevis foran Microsoft Media Center? Er en stund siden jeg brukte sistenevnte, men har ikke hørt om de store oppgraderingene. XBMC derimot er det beste som har skjedd stuen min siden Airplay 3 Lenke til kommentar
pstub Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har brukt MediaCenter siden det kom til XP sammen med MyMovies. Kan ikke si meg annet enn fornøyd. Har aldri prøvd XBMC, og kun Plex en MEGET kort tid. MyMovies og MediaCenter funket bedre enn Plex FOR MITT bruk! Jeg har TV-kort i PC'en og bruker den som PVR. Finnes det støtte for dette i Plex eller XBMC? Fant det ikke i Plex, men det finnes kanskje i XBMC? Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Plex og XBMC er vel rene avspillingsprogram? MediaPortal, som det linkes til tidligere i tråden, har støtte for TV-kort/PVR. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 TV tuner-støtte har kommet i versjon 12 av XBMC, men det stemmer at dette ikke har vært tilgjengelig tidligere Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) To ord: XMBC FTW!!! Endret 26. oktober 2012 av MariusJS Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Lurte på en ting. Er denne oppgraderingsversjonen en RETAIL eller OEM lisens ? Har fra før win7 ultimate retail og vil nødig ha en OEM lisens tilbake Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Billig triks for å folk til å kjøpe/migrere til Windows 8... Dette er altså ikke gratis, det koster prisen på Windows 8! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Som sagt, ikke gratis og du nedgraderer om du allerede har W7 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 BitLocker er bare en pest og en plage. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 BitLocker er bare en pest og en plage. ... om du ikke ønsker diskkrypto.. Bitlocker er faktisk en temmelig god kryptoløsning og BitLocker + EMET gjør meg vesentlig tryggere når jeg blir nødt til å bruke Windows. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Skaffet meg Win 8 pro til 249 kr Har forsøkt å få produktnøkkelen til WMC, men ingenting har dukket opp. Har byttet litt imellom Media Portal og WMC, og WMC er en liten favoritt, men Media Portal er helt genial med alle plugins som man har mulighet til. Men desverre så henger PVR delen litt etter WMC. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Lurte på en ting. Er denne oppgraderingsversjonen en RETAIL eller OEM lisens ? Har fra før win7 ultimate retail og vil nødig ha en OEM lisens tilbake Oppgradering er oppgradering, det er en egen oppgraderinglisens. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hva kan man egentlig bruke en TV-tuner til i 2012? Jeg har Altibox, så om jeg skulle ta opp fra det ville jeg i så fall trengt et nettverkskort og spesialsoftware som knekker krypteringen. 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Som sagt, ikke gratis og du nedgraderer om du allerede har W7 You, sir, make me sick -.- Windows 8 er en solid oppgradering fra Windows 7, enste bakdelen som den høylytte delen av internett har er det nye UIet, noe som har blitt klaget over fra første endring de noen gang lagde i Windows. Omtrent alle kommer over det til slutt, men det er jo åpenbart at enkelte bare trenger litt lengre tid enn andre. 3 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Lurte på en ting. Er denne oppgraderingsversjonen en RETAIL eller OEM lisens ? Har fra før win7 ultimate retail og vil nødig ha en OEM lisens tilbake Oppgradering er oppgradering, det er en egen oppgraderinglisens. Så det er da mao fortsatt retail versjon av win som enn kan installere på nytt og på nytt om enn bytter maskiner opp gjennom ? Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hva kan man egentlig bruke en TV-tuner til i 2012? Jeg har Altibox, så om jeg skulle ta opp fra det ville jeg i så fall trengt et nettverkskort og spesialsoftware som knekker krypteringen. Har du Canal Digital eller Riks-TV trenger man bare et programkort+CAM, samt en TV-tuner. Da er det bare å plugge antennekabelen rett i dette, uten en egen boks fra leverandøren... Har du Altibox eller Get (usikker på Viasat), må man ha en egen boks fra leverandøren, og da forsvinner jo vitsen med TV-tuner. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har "Boxer", det vil si Sveriges svar på RiksTV, eller omvendt... Har TV-tuner-kort i PC'en med CAM og kodekort. Funker som bare det, og jeg slipper en ekstra boks fra TV-leverandøren. Kjører alt av inspillinger osv gjennom MediaCenter. Strålende løsning, og MYE friere enn en boks med PVR funksjon, med tanke på at jeg kan se det som er tatt opp på både X-box og andre Windows PC'er i huset! Men nå har i hvert fall kodene begynt å ramle inn i inn-boksen min her, så det er åpenbart at dette tilbudet faktisk funker! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå