Arodem Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Første innholdspakke er ute før julenissen ramler ned pipa. Les hele saken Lenke til kommentar
MaTiZZ96 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Gledes Dishonored er det beste spillet jeg har spilt på lenge! 1 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Digg! Skal kjøpe spillet med alle DLC'er rundt juletider når jeg endelig har tid (hvis det ikke kommer et skred av 1337-titler til WiiU, eller at Aftermath til BF3 er så bra at jeg glemmer tid og sted) Har ikke sett så mye annet enn bilder og en del video fra E3 om Dishonred, men virker som en herlig blanding av Bioshock, Fallout og Assasin's Creed. Tar man det beste fra disse spillene må det jo bli bra! Kanskje et plaster på det pulserende Fallout 4 såret mitt 1 Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Spillet har da allerede en dlc "Acrobatic Killer Pack" Lenke til kommentar
deac Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Syns spillet var i overkant kort jeg for min del. Knapt nok en halv helg underholdning, å da har jeg funnet alle charms etc. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Spillet har da allerede en dlc "Acrobatic Killer Pack" det var pre-order bonus fra USA mener jeg, europa fekk arcane assasin men ikkje rart spillet føltest kort ut når dei alleredet har planner om DLC rett etter release Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå