Sondre834 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hallo folkens! Jeg trenger litt hjelp nå... Jeg har blitt bannet fra playstation network og vil gjerne bli unbannet! Noen måte? Grunn: Jeg ble beskylt for hack mens jeg spilte mw2, men jeg har selv aldri hacket! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Om du har blitt det så har du nok fått en mail med div info også hvor lenge kontoen din forblir bannet. Om det ikke stod noe om det i mailen så må du prate med Sony direkte. Det er de, og kun de som evt kan unbanne kontoen din. Noe eg tviler på at dem gjør. Minnesotaburns som har tatt deg? Høhøh Endret 26. oktober 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Sondre834 Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Dette er ikke et problem lengre! Fikk snakket med sony og ble unbannet!!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Da kan du godt trykke "Løst" øverst i førsteposten din. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Kan noen si meg hvordan man foreslår folk til ban? Møter så vanvittig mange juksende rasshøl på MW2 som jeg gjerne skulle hatt vekk fra PSN. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Om du har mottatt meldinger fra dem kan du navigere til meldingen, trykke trekant og gå helt ned og velge "Klagerapport" Om du vil klage på noen du ikke har fått meldinger av, går du her: https://secure.eu.playstation.com/psn/support/grief-reporting/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå