thnords Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Trenger hjelp til å laste ned POP3 e-post til min iPad Lenke til kommentar
thnords Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har online.no konto og ønsker å få satt opp min iPad til å laste ned mail fra denne kontoen. Jeg har Android telefon og denne fikk jeg satt opp uten problemer. Men det ser ikke ut til å være mulig å bruke samme oppsett på iPad-en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Funker helt fint det. Jeg synker pop3 på både iPhone, iPad og Windows Phone. Legg til konto / Annet / Legg til e-postkonto, fyll ut pop3 og smtp, logon og pw, så er du klar. Du kan også sette opp synk andre veien, slik at når du sletter en epost på iXxxxx slettes den også fra innboksen hos online.no. Endret 26. oktober 2012 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
thnords Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Takk for svar. Kan du som et eksempel vise nøyaktig hva jeg skal skrive i de aktuelle feltene når jeg har online.no konto og iPad? Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Om du taster inn riktig brukernavn og passord skal det vel komme opp automatisk? Gjør det hos meg ... Uansett er innkommende server pop.online.no og utgående smtp.online.no Lenke til kommentar
thnords Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Ja, det kom opp automatisk, utrolig nok. Enda en gang takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå