Smurfn Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Plutselig en dag merket jeg fare ved at linker på skrivebordet ikke ledet til noe lenger Nå fungerer ikkke harddisken og gå innpå lenger, den vises i min datamaskin, men den går ikke at og gå inn på og den viser ikke "hvor mye plass det er"... Noen grei måte jeg kan redde data på? skulle redda et par gb der... hehe regner med harddisken har tatt kvelden egentlig, hatt den en good del år... Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Kan jo være getdataback kan hente noe data, ellers spørs vel om du må ha hjelp av Ibas og det blir veldig dyrt. Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 getdataback funket ikke får "The specified I/O operation on device..blabla... was not completed before timeout period expired.." og ibas er uaktuelt... datan ekke vert flere tusen... Lenke til kommentar
Meier Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Prøv å sett den inn på en annen pc, eller prøv å bytt kontroller kort på den. Hvis du har en til av samme typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå