ZanZel Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Leste nettopp en artikkel på Digi.no (http://www.digi.no/904907/ingen-ny-servicepakke-til-windows-7) Håper virkelig ikke at det stemmer. Vi trenger en ny service pack på win7 med blandt annet støtte for usb 3 osv. Noen som har hørt eller lest noe annet? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Dette er nok realiteten dessverre. Jeg vet mange ønsker seg en SP2, eller i det minste en rollup (alle oppdateringer siden SP1 i en pakke). Jeg spurte en kjent amerikansk "tech journalist" (Paul Thurrott) med gode kontakter innad i Microsoft, og han svarte enkelt og greit: Not happening. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 USB 3.0 fungerer i Windows 7, men trenger drivere fra produsenten av maskinvaren du kobler til. Lenke til kommentar
ole a Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jaja, da blir det vel å snekre i sammen en egen "sp2" her, som vi kan legge inn på pxe servern. Orker ikke bruke 30min++ ekstra på 15~ pcer i uka pga oppdateringer Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 USB 3.0 fungerer i Windows 7, men trenger drivere fra produsenten av maskinvaren du kobler til. Mulig ZanZel tenker på native USB3 støtte, da kan man installere fra minnepenn koblet til USB3. 1 Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 riktig, stemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå