Arodem Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Er du en av de heldige? Les hele saken Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hadde rett, men ikke flaks. Gratulerer til de som vannt! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Gratulerer! Hvor mange var med denne gangen? =) Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Gratulerer!Hvor mange var med denne gangen? =) Om lag 1500 sendte inn svar. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Har vunnet oftere i lotto enn jeg har vunnet noe her på huset.. Men tar det som en liten seier at jeg var ute og kjøpte Horizon idag og ikke endte opp med to eksemplarer.. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Gratulerer til de som vant. Er vant til å ikke vinne på slikt. Blir garantert å skaffe Forza Horizon når det ligger under 200kr på amazon. Gådd lei av bilspill egentlig. Hvis æ ikke kan blåse vekk hodet på noen æ ikke liker i ett spill så e det litt waste Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jaaadaaa. Endelig. På tide. Ahhh, så herlig. Fikk rett på begge spørsmålene. Om bare 1500 andre ikke hadde vært med så hadde jeg faktisk vunnet spillet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå