Gå til innhold

Dårlig moderering...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konverteringen tar ikke evigheter - det finnes konverterings script som fikser det smertefritt, siden dette er et helt standard phpbb forum. Mer om konvertering HER

Dessverre så er dette ikkje eit heilt standard phpBB-forum. Det er snakk om relativt mange endringar på forumet, og alt slikt arbeid vert gjort av Amund; eg trur han har nok å gjere på for augneblinken.

Eg har no forresten gått igjennom alle advarslane i Varsle-moderator-systemet, og det har vorte ein god del opprydding av det...

Lenke til kommentar
Eg har no forresten gått igjennom alle advarslane i Varsle-moderator-systemet, og det har vorte ein god del opprydding av det...

Jeg foreslår at hver gang det kommer en ny melding her så skal enten alle moderatorer få en PM om det, eller så skal det stå "1/2/100 ny(e) varslet(de) topic(er)" under der hvor det nå står "Du har ingen nye meldinger".

Det vil iallefall gjøre at moderatorene får den meldingen når topicen er ny. Det er litt dumt at jeg sender en melding til moderator når posten blir startet, men han ser den ikke før den har 30 replies og full diskusjon. Dette gjelder da spesielt ved feilpostinger. Folk får jo da ikke vite at de har postet feil, og topicen er kanskje "gått ut" (Ingen poster lengre). Håpløst :/

Lenke til kommentar
Dessverre så er dette ikkje eit heilt standard phpBB-forum.

Jeg tenkte på konverteringen. Det er ingen spesielle mods på dette forumet som ville gjort konverteringen vanskelig, som f.eks attachment modden.

Å implentere hw.no greiene ville ikke vært sååå mye arbeid. Er jo like mye arbeid å lage sitt eget "rapporter til moderator" system.

Lenke til kommentar

Presisering:

Både undertegnede samt Allyse er "alive" og online, vi har nettopp flyttet og pga dette har vi problemer med å få opp Inet linjen vår, pga treghet fra Bravida sin side.

Selv er jeg nå online fra 08:00 til 16:00 minst, og selv sjekker jeg advarslene flere ganger daglig.

Lenke til kommentar
Etter at allyse sluttet er det vel bare desertglow igjen som "vil" stenge poster, og han er nesten ikke online lengre!

Har ikke en stakkar lov til å ta en ukes ferie til Hellas en gang før man blir anklaget for å ikke være online? :cry:

Ellers vil jeg gjerne presisere at det å stenge poster ikke er noe jeg "vil" gjøre... kommer nok til å henge litt mindre på forumet framover - er så sinnsykt mye annet å finne på om dagen, men jeg skal nok ta meg en tur innom av og til for å se hva som foregår. Forøvrig synes jeg at "Blib has just signet in" til stadighet kommer opp nede i høyre hjørne av skjermen min, så du vet hvor du kan få tak i meg 8)

Lenke til kommentar
Etter at allyse sluttet er det vel bare desertglow igjen som "vil" stenge poster, og han er nesten ikke online lengre!

Har ikke en stakkar lov til å ta en ukes ferie til Hellas en gang før man blir anklaget for å ikke være online? :cry:

Hihi. Joda, seff, det var bare ekstremt dårlig timing :)

Ellers vil jeg gjerne presisere at det å stenge poster ikke er noe jeg "vil" gjøre..

Neinei, ikke slikt ment, men du er den eneste som, tja, skal vi kalle de "har guts til å stenge poster"? :)

kommer nok til å henge litt mindre på forumet framover - er så sinnsykt mye annet å finne på om dagen, men jeg skal nok ta meg en tur innom av og til for å se hva som foregår.

We'll miss you! :)

Forøvrig synes jeg at "Blib has just signet in" til stadighet kommer opp nede i høyre hjørne av skjermen min, så du vet hvor du kan få tak i meg  8)

Slik er det når du ikke har egen PC og hvis du bare forlater den for et sekund kommer noen andre og logger seg inn med sin konto :)

Men ser jeg noen av dere online så sender jeg heller en melding enn å bruke varsle mod. Eneste er at i det siste var det ikke mangen der. Opplevde faktisk for første gang noen uker siden at jeg hadde INGEN av kontaktene mine online. Da føler man seg ensom :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...