toblerone23 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Burde jeg skrive teorien for seg selv eller burde jeg forklare med teori? Burde jeg forklare med teori på framgangsmåten? Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Det vanlige er teorien for seg sjøl, med evt referanse til hvor du refererer fra! Veldig formelt: 1) intro, 2) teori, 3) eksperimentelt, 4) resultater, 5) diskusjon og konklusjon Lenke til kommentar
toblerone23 Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Læreren min sa "dere må forklare med teori" ? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Burde jeg skrive teorien for seg selv eller burde jeg forklare med teori? Burde jeg forklare med teori på framgangsmåten? Læreren min sa "dere må forklare med teori" ? Har du ikke da svart på ditt eget spørsmål? Endret 27. oktober 2012 av Aleks855 Lenke til kommentar
toblerone23 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Burde jeg skrive teorien for seg selv eller burde jeg forklare med teori? Burde jeg forklare med teori på framgangsmåten? Læreren min sa "dere må forklare med teori" ? Har du ikke da svart på ditt eget spørsmål? Nei men læreren min sa det i timen, og jeg har alltid skrivet teorien for seg selv! Så derfor ble jeg litt forvirret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå