Rolfemann Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Se hvor folk knuser mobilen oftest. Kjøkkenet er det farligste stedet for iPhonen din Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Mister min S1 i gulvet hele tiden og den funker fortsatt 100%.. Lenke til kommentar
thfi Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Dere burde kanskje skrive som overskrift: Kjøkkenet er det farligste stedet for din iPhone 4S eller lavere. Fordi min iPhone 5 mister jeg i gulvet (faktisk ofte ) men ikke en eneste ripe eller skrape. FANTASTISK !! Bruker ikke deksel engang iPhone 5 FTW! Lenke til kommentar
thfi Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Dere burde kanskje skrive som overskrift: Kjøkkenet er det farligste stedet for din iPhone 4S eller lavere. Fordi min iPhone 5 mister jeg i gulvet (faktisk ofte ) men ikke en eneste ripe eller skrape. FANTASTISK !! Bruker ikke deksel engang iPhone 5 FTW! Fungerer helt fint, lagger aldri og alt fungerer slik det skal ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg