ReaveЯ Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Noen som har sjekket ut nye free2play MMO RayderZ? http://raiderz.perfectworld.com/ Ser egentlig litt artig ut. Greit med tanke på f2p. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Kan jo være verdt å se. Eneste jeg vil skyte inn at F2P, som regel sjeldent er særlig F2P, ingenting som er gratis i verden :-) Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Har prøvd det litt i løpet av (går)dagen. Virker ganske bra, nå har ikke jeg spilt alt for mange MMORPG'er, men combat systemet er ganske forskjellig fra det jeg har spilt før. Tror man kan kjøpe seg enkelte snarveier i spillet, men eneste gangen jeg har sett noe til shop hvor man bruker ekte penger er når jeg skulle gå ut av spillet, og det hadde en knapp i menyen. Selvfølgelig kan jo dette forandre seg, og kna hende den er mer lategame fokusert, men som sagt, har egentlig ikke lagt merke til den i løpet av de timene jeg spilte. Så vidt jeg har skjønt blir det ikke reset på characters etter open beta, så characterne vil bli med ut i full game. Lastet ned feil versjon, (laster ned eu versjonen nå ) så jeg spiller på Diago på U.S. East, er visst den det er minst på av east serverne, men hvis spillertallet holder seg oppe virker det som om det må bli alt for mange på chimera. Heter RaiderZ btw. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Spilte det litt under alphaen, og tror i grunn at det blir for lite nytt for oss som har spilt en del MMO's Det kommer helt sikkert til å få en liten/mellomstor brukerbase etterhvert, men for dem som ser etter noe som ikke bare bruker gamle oppskrifter med små tvister, så må du nok se andre steder, jeg er ihvertfall ikke overbevist enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå