fotogigen Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Haust stemning. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Nydelig bilde, eneste jeg ville klonet bort den ene kvisten ned til h i bildet. (smaksak) Hvar det så gult eller har hjulpet til i etterbehandlingen her? Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 takk... jeg har hjulpet litt på i etterbehandlingen.... enig ang. kvisten Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Idyllisk liten hytte med ørretbekk rett utenfor..flott etterbehandling som ikke overdrives Tror kanskje jeg ville fjernet stolpen øverst til venstre.. Endret 26. oktober 2012 av TerjeSolheim 1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 fin komp, flotte farger og ikke overdrevne sløringer i vannet. Kvisten er nevnt, jeg kunne også ønske meg litt luft til venstre for koia/hytta 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Små ting er nevt,liker bilde og komp lys,blå tone/farge hus får eg ikke heilt og stemme,dette ga en noe unaturlig høststemning. Lenke til kommentar
n1xon Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hei, Jeg liker de gule høsttonene i bildet, litt enig med det som er nevnt tidligere stolpen, blåfargen. I tillegg vil jeg nevne vignetteringa i bildet ditt, jeg regner med du har lagt den til når jeg ser på utstyret du har brukt, men det funker ikke for meg. Også tror jeg at jeg ville croppet det litt inn fra høyre pga uklarheten i treet. Misforstå meg rett, jeg liker bildet, men jeg ville gjort noen endringer. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Takk, takk.. ja det stemmer, jeg har lagt på vignetteringen.. jeg skal prøve å gjøre endringer iht kommentarene jeg har fått :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg