You confound me brother Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hei. Er det noen av dere som har planer om aa ta del i dette aarets fakkeltog? Dette vil altsaa bli min aller foerste gang, og jeg lurer da paa det foelgende: - Hvordan tar man del i det (er det bare aa moete opp?) - Fra hvorhen faar man fatt i en fakkel? - Er det noe ekstra man behoever aa medbringe? - Naar og hvor skal man moete opp? Takk saa mye. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Her er noe; https://www.facebook.com/motpels?ref=ts&fref=ts Ellers er det bare å møte opp og kle deg godt. Fakler ble i alle fall tidligere solgt på plassen. 1 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 må nesten le litt når jeg ser folk jeg kjenner har like på noah sin side på fb og samtidige har like på macdonald sin. er vel mennesker i et nøtteskal det.. 3 Lenke til kommentar
You confound me brother Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 må nesten le litt når jeg ser folk jeg kjenner har like på noah sin side på fb og samtidige har like på macdonald sin. er vel mennesker i et nøtteskal det.. Der sa du det. Mennesket er litt av en "underfundig skapning". God og ond. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå