nestbest Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Ehhhh. vet ikke helt om dette gjelder denne delen av forumet men samma d.... Nettopp kjøpt meg ny data... Problemet er at det tar laaang tidnår jeg skrur den på... Ofte 5 min før volumkontrol og norton antivirus starter.. Noen som har peiling på hva som er skylden??? Hvordan fixe dette prob?? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Prøv å lase ned Bootvis fra Microsoft.com. tror den kanskje ligger under Powertools eller noe :? Lenke til kommentar
guom Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Trykk ctrl+alt+del og sjekk hvor mye prosent cpu du bruker, jeg hadde det samme problemet før, og da fant jeg ut at jeg hadde winnet.exe som tokk 99%. Da fjernet jeg det med noe som heter ad-aware. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Fint om du kunne poste litt info om maskinen din Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Gå til kjør og skriv msconfig og gå til "oppstart". Ta vekk uviktige ting fra oppstarten der. Lenke til kommentar
nestbest Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Jada har kjørt msconfig og tatt bort unødvendige ting... Jeg har en pentium 4 prosessor 2.6 ghz.. Windows xp home. 512 mb ram 128mb grafikkort.. ps.. var på microsoft side sider men bootvin var ikke å finne der,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå