Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Bestilte en pakke fra USA for en stund siden. Etter et par uker fikk jeg et brev i posten av Tollvesenet som sa at jeg måtte sende en kvitering på varene/pakken til dem før den ble sendt videre til meg. Dette gjorde jeg med en gang. Nå ha det gått flere uker og jeg har ikke hørt noe fra dem ei heller pakken min. Begynner virkelig å bli irritert. Noen som har vært borti lignende før? Hva burde jeg gjøre? Kan også nevne at det var overhode ikke noe ulovlig i pakken. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Har du snakket med kundeservice? http://www.posten.no/kundeservice Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ikke enda. Skal gjøre det idag. Syns bare det var så merkelig. Det er snakk om veldig mye penger så jeg kan ikke fatte hvordan ting kan fungere på denne måten og i tillegg gå galt. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hvis du vil unngå krøllet til posten ved import så foreslår jeg at du bruker jetcarrier. Dersom du planlegger innkjøpene dine godt så kan du dessuten benytte deg av den rimelige sjøfrakten som jetcarrier tilbyr. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ta kontakt med: PGO Utland Privatfortolling EK<[email protected]>; Send gjerne kvittering også som email. Du sier intet om hva som er på vei, noe er rett og slett ikke lovlig å innføre til Norge. Oppdages slikt blir det beslaglagt, og ofte ventes en anmeldelse/mulkt. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg fikk en gang noen T-skjorter som ble stoppet i tollen Selv om dem var fra t-shirt hell så var den avgjørelsen litt drøy. Gikk igjennom på andre forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå