Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

julegave til kjæresten

Anbefalte innlegg

Hei. Er allerede begynt å tenke på julegaver og sliter med å finne noe til typen. Eneste han ønsker seg er penger sier han. Noe jeg synes er utrolig kjedelig å gi. Selv on jeg vet han trenger det. Uansett, derfor håper jeg spesielt dere gutter kan si hva dere synes om dette forslaget, jeg gir han penger (men hvor mye??) skriver noe fint til han med evt et bilde av meg og han som vekker minner, i tillegg skrive med ett "gavekort" på flere blowjobs. Som han kan bruke ett antall ganger når og hvor han vil. Kunne det passet til en som ikke ønsker seg noe?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

I fjor laget jeg en liten "godtekurv" til kjæresten min, med hans favorittgodteri, en flaske captain morgan, et spill, gavekort på litt forskjellige seksuelle tjenester, sexy undertøy til meg selv, litt bilder av oss og noen fine ord :)Anonym poster: 5bb74eb74a47c88eebeb66b07377924f

Det hørtes ikke dumt ut. takk for ideen :)

Lenke til kommentar

Jeg er så kjip at jeg misliker å få ting som gavekort på blowjobs. Jeg syntes det er nedverdigende. Det skal ikke være en julegave at noen er glad i meg. Jeg forventer at kjærester er glad i hverandre. Kvinnekroppen er ikke veledighet. Jeg foreslår at du gir bort opplevelser dere kan dele. En helgetur til en storby koster ikke så mye for eksempel. Eller så kan der være en kveld hjemme med god mat og vin. Poenget for mitt vedkommende er at sex ikke skal være en gave fra kvinnen.

Eller så kan du invitere deres vennekretser, og gjøre noe gøy sammen. Alt fra tusenfryd til paintball.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg føler helt ærlig at disse "sex-gavekortene" har spilt sin rolle i gaveuniverset. Først var det en kul ide med å gi gavekort på massasjer osv, og nå er det gått over i "ta meg i rompa" pass.

Men hvis du absolutt skal gi gavekort, hvorfor ikke gi gavekort på noe romantisk? En middag, en tur, en enkel massasje..Disse tingene fører oftest til sex, ja, men da er det tanken bak om en romantisk middag som er viktig, ikke sex. Jeg personlig ville opplevd det som vulgært å få et kort på "1 stk blowjob" eller "1 runde analsex", og ikke spesielt tennende heller.

Forøvrig er den beste gaven jeg har fått fra en kjæreste et ralph lauren skjerf. Jeg trengte et skjerf, det var fint, god kvalitet og jeg bruker det enda 6 år etterpå. Kanskje prøve å finne noe du vet han trenger i form av klær (Gode hansker, jakke, skjerf) eller velvære produkter (ansiktsvask, god håndkrem etc) isteden?

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar

Hva slags type er kjæresten din da? Jeg for min del er av konsumtypen, så jeg foretrekker gaver som jeg kan nyte på "kort sikt", som for eksempel en middag eller storbyferie. Hvis kjæresten din ikke er så fan av dette, men heller ønsker ting som varer, som for eksempel klær eller malerier ville jeg gått for noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...