Gå til innhold

Plextor 40/12/40 Review

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes dere kan vente, kjøp heller en DVD-brenner senere og DVD tar jo flere gb.

12x10x32x holder lenge, kameraten min har 4x4x24x, jeg har LiteOn 24x10x40x.

Først tenkte jeg å kjøpe ASUS med 16x brenner, men jeg kjøpte heller LiteOn for 1050.

Neste gang skal jeg kjøpe et DVD-brenner ikke cd-brenner jeg har jo et bra nok.

Lenke til kommentar

Quote:

RansoM skrev (2002-02-12 04:34):

Ja den er sinnsykt kjapp. Men har det noe å si om du bruker 5 minutter i stedenfor 3,5 minutt. Jeg ser ikke helt vitsen.

Det blir nok en stund til jeg bytter ut min 16x Plextor. Da blir det nok heller en DVD brenner.....

Kjøpte før jul en plex 24/10/40 og klarer egentlig ikke å se noen som helst grund til å kjøpe en 40x, forde lead inn og lead out vil fortastt gå like sakete, og ei plate med et program eller spill innegolder jo en god del slike åpne plasser der lead in og lead out må skrives. Så i du vil egentlig bare få brent i noen få sec. med 40x.

Og disse testene som sier at den vil brenne ei plater på nesten 3 min er litt juks egentlig, for det er ei full plate som er fult til randen og da er det nesten ikke noe lead in og lead out som vil brennes!!

Så egentlig så kan du klare deg med en 16-24x lenge lenge lenge..

Lenke til kommentar

tror att en 12x eller en 16x vil holde lenge..ikke så veldi mye vits i å kjøe 24x eller 40x

men plextor må man jo ha:)

heller satse på at dvd brennere blir bedre og billigere. har dvd brennere buffer underrun protection igrunn? må vær kjedeligt å få noe sånt når man er på 98%

mvh

Arch

Lenke til kommentar

Quote:

Arch skrev (2002-02-17 04:20):

tror att en 12x eller en 16x vil holde lenge..ikke så veldi mye vits i å kjøe 24x eller 40x

men plextor må man jo ha:)

heller satse på at dvd brennere blir bedre og billigere. har dvd brennere buffer underrun protection igrunn? må vær kjedeligt å få noe sånt når man er på 98%

mvh

Arch

ja de må nokk bli bedre å billigere, men det kommer nokk med årene :grin:

Lenke til kommentar

En ting som er verdt å merke seg før du eventuelt kjøper DVD brenner, det er forskjell på DVD-R og DVD+R... jeg ville ventet en stund for å se hva som ble standard, litt kjipt å kjøpe en brenner till 5k som går ut på dato i løpet av kort tid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...