sinnaelgen Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Emnetittelen sier det meste. nettleseren min ( firefox ) finner ikke tv2.no her må jeg tilføye noen ekstra parametre Endret 26. oktober 2012 av den andre elgen Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Hva kommer opp når du prøver å gå innpå tv2.no? Du kan prøve om det virker i en annen nettleser. Visst det er første gangen det skjer kan det hende det blir fikset om en liten stund Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Nå virker det som det skal, så jeg kan ikke få frem den adressen så kom opp som feil adresse men det var antagelig en eller anen server feil Det viser seg at når jeg forsøker å installere en trådløs rutter så omgjør nettleseren ( firefox ) det til en adresse som gir kontakt til ip telefon boksen . firefox slenger på automatisk noen ekstra parameter som gjør at siden blir omdirigert til en intern adresse ell .moe slik . her hjelp det ikke å om starte hjemme sentralen ( tilsvarer bredbandmodemet ) eller firefox eller noen av de andre boksene jeg har tilkoblet Når alt er tilkoblet uten om ruteren så driver firefox forsatt og omdirigere siden TV2.no ( kun den ) spørsmålet er hvordan kan det skje ? - Det siste jeg har funnet ut er at nettleseren roter til historikken Endret 26. oktober 2012 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå