Gå til innhold

Funker dette oppsettet ?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har skrevt en tråd for noen uker siden der jeg søkte om hjelp til bygging av en server. Jeg har bestemt meg for å bygge en pc i stedenfor. Jeg lurte bare på om dette oppsetet funker ?

Skal bruke den mest til minecraft, men tenker også at jeg kommer til å spille noen andre spill i fremtiden. Den skal kjøre det meste uten

Er det noe jeg mangler for å bygge pcen ? Første gang jeg bygger om noen lurer :p

post-283069-0-34652600-1351192203_thumb.png

Tusen takk på forhånd!

Endret av Candykings
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville anbefalt deg og eventuelt ta en kikk på raskere RAM da dette gir deg noe bedre FPS.

Bytt SSD til en av disse: Intel 330 , Samsung 830 da OCZ disker har et noe usikker rykte.

Tusen takk for svar!

Jeg byttet ram til den du sa, men ble litt skeptisk til SSDen. Jeg har jo en AMD prossesor, passer Intel ssd til den ? Jeg valgte heller en kingston 128 GB ssd da jeg vet at de har fått gode tilbakemeldinger.

post-283069-0-34483400-1351194387_thumb.jpg

Endret av Candykings
Lenke til kommentar

Ville anbefalt deg og eventuelt ta en kikk på raskere RAM da dette gir deg noe bedre FPS.

Bytt SSD til en av disse: Intel 330 , Samsung 830 da OCZ disker har et noe usikker rykte.

Tusen takk for svar!

Jeg byttet ram til den du sa, men ble litt skeptisk til SSDen. Jeg har jo en AMD prossesor, passer Intel ssd til den ? Jeg valgte heller en kingston 128 GB ssd da jeg vet at de har fått gode tilbakemeldinger.

SSD'n fra intel vil garantert funke da den ikke krever et annet Intel produkt i maskina.

-

EDIT: så feil I farta, den SSD'n der er dårligere enn de andre SSDene jeg linket, gå for Intel SSD'n istedet.

Endret av CastleLord
Lenke til kommentar

Tusen takk for svar!

Jeg byttet ram til den du sa, men ble litt skeptisk

til SSDen. Jeg har jo en AMD prossesor, passer Intel ssd til den ? Jeg valgte heller en kingston 128 GB ssd da jeg vet at de har fått gode tilbakemeldinger.

SSD'n fra intel vil garantert funke da den ikke krever et annet Intel produkt i maskina.

-

EDIT: så feil I farta, den SSD'n der er dårligere enn de andre SSDene jeg linket, gå for Intel SSD'n istedet.

Intelen var på tilbud og jeg har ikke verdens beste budsjett..

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar!

Jeg byttet ram til den du sa, men ble litt skeptisk

til SSDen. Jeg har jo en AMD prossesor, passer Intel ssd til den ? Jeg valgte heller en kingston 128 GB ssd da jeg vet at de har fått gode tilbakemeldinger.

-

Intelen var på tilbud og jeg har ikke verdens beste budsjett..

Ah, da så. Trodde du skulle kjøpe snart og dermed rekke salget på Intel SSD'n.

Kingston SSD'n skal gå, men jeg er da usikker pga at jeg har hørt mye forskjellig om SSD'er fra Kingston.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar!

Kingston har da på ingen måte fått gode tilbakemeldinger? De er vel rett bak OCZ når det kommer til feilrate om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...