spitonponcho Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Er på utkikk etter en ny mobil da min nåværende Sony Ericsson xperia pro begynner å takke for seg. Har igrunnen lite peiling på mobiler og trenger derfor litt hjelp Kriterier Pris mellom 2000 - 3500 kr. At telefonen er forholdsvis slank. Vil ha en nett telefon, syns telefoner lignende samsung sII er for store. Vil helst ha en mobil med qwerty tastatur, men ser ut som det ikke er noe marked for det i Norge? Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 htc 8s ? 4 tommer skjerm... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=765338 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Mulig jeg høres ut som en papegøye (siden jeg gjentar dette ofte ): Hva med Sony Xperia P? En lekker mobil i aluminium, ikke for stor, fire tommers skjerm, godt og raskt kamera med dedikert kameraknapp. Nylig oppdatert til Android 4.0 Ice Cream Sandwich og får Android 4.1 Jelly Bean neste år. Fikk anbefalt av Amobil og ligger til rundt 2300kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå