Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Spørsmål ang GTX 690

dado

Anbefalte innlegg

Lurer på når man spiller Shogun2 eller BF3 med Gtx 690, oppfatter spill det som SLI kort eller singel kort, siden det er 2 GPU på Gtx 690.

På shogun 2 så kan man velge om man vil spille SLI eller singel, så hva velger man med Gtx 690. :hmm:

Endret av dado
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SLI

Ok så spill oppfatter GTX 690 som SLI. Så vil det si at jeg må aktivere SLI i forskijelige spill, som eksempel inne på game options på Shogun 2?

Nei?

SLI fungerer i prinsippet ved å lure spillet til å tro at det er en grafikkprosessor som tegner spillet, så fikser driveren å fordele et og et bilde til hver grafikkprosessor.

• Liker 1
Lenke til kommentar

SLI

Ok så spill oppfatter GTX 690 som SLI. Så vil det si at jeg må aktivere SLI i forskijelige spill, som eksempel inne på game options på Shogun 2?

Nei?

SLI fungerer i prinsippet ved å lure spillet til å tro at det er en grafikkprosessor som tegner spillet, så fikser driveren å fordele et og et bilde til hver grafikkprosessor.

Ok takk for svaret. :) Hadde før 2 ATI 4850 i SLI, og inne i spillet på options Shogun 2 så kunne jeg aktiver SLI, eller la være å aktivere og spille uten SLI. Derfor lurte jeg på om jeg må gjøre det samme med en GTX 690 siden den har 2 GPU, og i realiteten kjører som 2 GTX 680 i SLI.

I de fleste spill så aktiveres SLI automatisk, men i enkelte spill som Shogun 2 så må du aktivere den inne på spillet. :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis du har SLI/CFX så får du den i grafikk options på shogun 2. Der kan du velge om du vil kjøre med eller uten. Har gjort det med mine 2 Ati 4800 i CFX.

Hadde tatt bilde men hovedkortet er ødelagt, venter på nye deler fra komplett.

Noen kan sikkert bekrefte det som har SLI/CFX og Shogun2..

Endret av dado
Lenke til kommentar

Hvis du har SLI/CFX så får du den i grafikk options på shogun 2. Der kan du velge om du vil kjøre med eller uten. Har gjort det med mine 2 Ati 4800 i CFX.

Jeg har CFX og Shogun 2 ;)

Lenke til kommentar

Jeg har CFX og Shogun 2 ;)

Rart det :hmm: Ta og sjekk det på Shogun2, let lit i options hvis du gidder :) Er ganske sikker det var på shogun 2. Kan hende det sto navn på grafikkort og at den kjører CFX. Kan ikke du sjekke det...

Endret av dado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...