saerdna91 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hei, har akkuratt bestilt jeg ny hardware til en pc, alt står klart til og bygges da jeg plutselig ser jeg har fått en Windows 7 home oppgraderingspakke. jeg har da ingen operativsystem på datamaskinen fra før av, hva gjør jeg for og installere da? er det noen vei rundt? er det mulig og installere fra bunn med oppgraderings pakken? er mildt sagt frustert, gledet meg til ikveld for bygging og installering så er det selvfølgelig noe fuckups. kan det faen meg koste 1000spenn for kun en oppgraderings-pakke? jevla microsoft søpel as. please hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Du kan ikke bumpe med mindre en 24 timers mellomrom. Det skal være mulig å installere Windows 7 oppgraderings DVD, men med mindre du ikke har penger å sløse eller ønsker å gå uten for reglene anbefaler jeg deg å sende tilbake leverandøren og få pengene tilbake på enkelt vare og kjøpe riktig DVD. Problemet er at det er ikke sikkert fungerer å installere fra oppgraderings DVD, har sett noen artikler at det har vært mulig, men aldri prøvd selv så kan ikke garantere noe som helst. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Du vil ikke få noen problemer med å installere en oppgraderingsversjon av Windows 7, det er aktiveringen som kan bli problematisk. Men det finnes "workarounds". Så kjør på! Det er bare å starte maskinen fra plata (mulig du må endre innstillinger i BIOS eller trykke en tast for å få opp boot menyen). Hvis ikke Windows 8 Pro til 249kr er interessant da... Endret 26. oktober 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå