Johan X Nylund Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Alone in the Dark Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Flott lys i solnedgangen din, fint med siluett profil på personen i bildet, dette gir en egen stemning jeg kan kjenne meg igjen i Skulle jeg gi deg ett tips måtte det være å croppe bildet, slik at de mest mørke partiene ute på hver side av bildet ble klippet bort, spesielt på venstre siden Velkommen til Akam forresten, dersom du er ny her :) 1 Lenke til kommentar
Johan X Nylund Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Flott lys i solnedgangen din, fint med siluett profil på personen i bildet, dette gir en egen stemning jeg kan kjenne meg igjen i Skulle jeg gi deg ett tips måtte det være å croppe bildet, slik at de mest mørke partiene ute på hver side av bildet ble klippet bort, spesielt på venstre siden Velkommen til Akam forresten, dersom du er ny her :) Tusen Takk for tilbakemeldinga Sorry men er litt "noob" når det kommer til cropping, åssen får man gjort det? Takk for velkommsten, gleder meg til å få posta litt mer her Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Du åpner bildet ditt i ett bildebehandlingsprogram/redigeringsprogram, der du kan redigere bildet ditt og velge `beskjær`eller `cropping`, da får du en ramme/firkant plassert inne på bildet ditt, denne kan du `trekke/dra` i slik at du velger å beholde alt som blir innenfor rammen din, det du plasserer på utsiden av rammen din, er det du velger å fjerne :) Endret 28. oktober 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Johan X Nylund Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Du åpner bildet ditt i ett bildebehandlingsprogram/redigeringsprogram, der du kan redigere bildet ditt og velge `beskjær`eller `cropping`, da får du en ramme/firkant plassert inne på bildet ditt, denne kan du `trekke/dra` i slik at du velger å beholde alt som blir innenfor rammen din, det du plasserer på utsiden av rammen din, er det du velger å fjerne :) Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg