Gå til innhold

BK: En grå hverdag!(9)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk for måndtlige rapport Svein :)Snøen prøvde seg her idag også men ble ikke liggende..kom voldsomme vindkast med haglebyger..et stillas blåste av en bygning på Vålerenga .

Takker, Terje! :)

Oisann, så sterk vind der også..., her er det kuling og snøbyger nå!

Men, tror og håper på iallefall mildere vær igjen i løpet av helgen.... ;)

 

Lenke til kommentar

Hm..jammen er dere tidlig på'n. Ble bra dette med mette fine farger. Artig med disse rapportene dine - med høydepunkt på bensinprisen.Ikke mye å se til vinteren enda her men litt har det drysset, men ubetydelig.

Takker, Harald! :)

Kjekt at du synes det er artig med rapportenen - det kommer flere (har 3 igjen før jeg runder et helt år).... ;)

 

Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen her nå ja ;) Tror det er noe her som har løftet bildet enda mer? Flott diagonal med skygge på nedsiden av vegen og sollys på oversiden. Det er både en ro i bildet samtidig med detaljer og farger. Flere lag i diagonalen Tenker på rekken av biler i skyggen og med snø på taket gir ro. Bilrekken på veien, 2 husrekker og til sist fjellene. Ble mye det her, men ble nysgjerrig, Oppfattet bildet som mye bedre enn de foregående fra samme sted. Ekstra vellykket :) Har du byttet ståsted og format? :)

Lenke til kommentar
Kjenner meg igjen her nå ja ;) Tror det er noe her som har løftet bildet enda mer? Flott diagonal med skygge på nedsiden av vegen og sollys på oversiden. Det er både en ro i bildet samtidig med detaljer og farger. Flere lag i diagonalen Tenker på rekken av biler i skyggen og med snø på taket gir ro. Bilrekken på veien, 2 husrekker og til sist fjellene. Ble mye det her, men ble nysgjerrig, Oppfattet bildet som mye bedre enn de foregående fra samme sted. Ekstra vellykket :) Har du byttet ståsted og format? :)

Takker, Jentungen 1! :)

Interessante betraktninger!

Samme ståsted på alle bilder i serien (ser ut gjennom d.s. kontorvinduet)...

Skifter mellom div. speilreflekser/speilløse/kompakter og div. linser, så "formatet" framstår nok som forskjellig.... (dette er f.eks. tatt med speilrefleks og det forrige(8) med et speilløst)....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...