Arild Thømt Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Høstbrygge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
se# Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Fasinerende bilde med veldig kontrast mellom det myke slørede vannet og steinene og metallet på land. Det er imidlertid noe jeg ikke klarer å identifisere som gjør at dette ikke blir full klaff for meg, men bare min mening. Blir interessant å se andre kommentarer. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Enig med SE# her. Jeg har den samme følsen at det er noe rart her. Hardt behandlet HDR ser det ut til. Det jeg føler er at lyset over landpartiet ikke stemmer helt med omgivelsene og det virker nesten at landmotivet er klippet ut og limt på bakgrunnen slik som vi gjorde på skolen..(lenge siden). Syns overgangene mellom land/ hav er unaturlige. Men for all del et artig bilde og det er lov å eksperimentere syns nå jeg. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Enig i at bildet er fascinerende. Jeg tenker litt at det er noe "rart" med retningen. Først går du på stenene utover i retning nordøst for så å bråvende mot nordvest idet du skal ut på brygga. Flyten brytes litt. Ikke misforstå. Bildet er veldig flott, og jeg hadde ikke klart å ta det selv Nydelig motiv - farger -sløring og ro Endret 25. oktober 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Liker dette bildet meget godt! Tross fraværet av liv, eller kanskje heller på grunn av det, eier det en meget spesiell atmosfære, som tiltaler. Det virker heller ikke (på meg) som du legger an mot noe som skal virke hverdagslig, eller naturlig her. Ikke mange bilder jeg kunne tenkt meg å henge på veggen herfra; det var adskillig bedre under digit-tiden, men dette er definitivt ett. Bildet uttrykker en tomhet; en ro, som om menneskene har forlatt manesjen. Et meget kunstnerisk uttrykk. Arild, så landskap som kategori er en tanke beskjedent. Mye vind ser ikke ut til å være hinder for gode fotos.. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ord er vanskelige. Kommenterer kun bilder som vekker en interesse. Spontanreaksjonen min var at bildet erfascinerende - men fikk samme reaksjon som SE# og Harald. Hadde litt lyst til å finne ut av det. Du har lagt det under kritikk - når noen gjør det så tolker jeg det som om en vil ha kritikk for ytterligereligere forbedringer. Blir da at en ser og kanskje "leter" mer. Bildet er inspirerende og milevis unna hva jeg får til på mange år, om i det hele tatt noen gang. Stemning og behandlig kan rett på veggen hos meg også. Om jeg skal si hva jeg tror kan bedre bildet så vil jeg tro at jeg ville plasser meg lenger mot venstre for å få mer luft utover i bryggeretningen. Det her må du ta for det det er, spontan opplevelse fra en nybegynner. Kan bomme grovt - dessuten er vi er alle forskjellige. Hadde vært så veldig bra om du skrev noen ord om dette selv. Veldig vanskelig å vite hva folk ønsker i kategorien kritikk. Ønsker jo å bidra på en måte som gjør at du får noe ut av det, og ønsker at det er det positive som høres høyest Lenke til kommentar
chillio Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Utrolig stilig bilde! Liker stemningen, lyssettingen og kontrastene. Men det blir kanskje litt blurrete? Det er noe rart med bryggen og undersiden av den. Men flott bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg