MIndstorms Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Har et større problem med min laptop.. Jeg prøver bare å starte pcen normalt, men opplever en "Windows has encontered a problem communicating with a device connected to you computer bla bla bla File: \Boot\BCD Status: 0x000009e info: An unexpected I/O error has occurred. Jeg får rett og slett ikke bootet pcen, har prøvd med windows cden med "repair windows", men gir ingen effekt, finner ingen ting. Så tenkte jeg å bare reinstallere alt.. Mister sikkert alt jeg har, men det får bare være, men da kommer jeg til at nå finner den ingen harddisker lenger* Kan det være problem med ledningene? Den error meldingen over kommer ikke lenger heller, for blir heller bedt om å putte inn en boot device. Håper noen kan hjelpe ! Takk! *Usikker på om jeg har en eller to harddisker, kan bare se en under panseret, men har da hatt en C og en D: men den kan ha vært partert? Endret 25. oktober 2012 av MIndstorms Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hei. Har ikke vært borti denne typen feilmelding før, men det er selfølgelig ikke usannsynlig at det er knyttet opp mot hardisken. Er det vanlig snurredisk eller ssd? Har du gjort noe med maskinen som ikke var så lurt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå