Chris93 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Skriv ned nummeret da. Det du skrev over sier jo at den ikke finner noen ting. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Her virker det som maskinen (BIOS) ikke oppdager (detekterer) harddisken. Du har sjekket kabler og porter i begge ender (disk og hovedkort)? Det er jo fullt mulig at disken er defekt. Har du mulighet til å teste den i en annen maskin? Som skrevet tidligere så har Windows 7 innebygde drivere til ACHI. I noen få tilfeller har jeg fått en melding lik den den du beskriver, men da har jeg installert fra minnepenn. Da har løsningen vært å lukke dette vinduet og gå tilbake til steget med Installer-knappen. Så bytter jeg USB-port og fortsetter som normalt. Et skudd i blinde, men kanskje du kan gjøre det samme, bare ta ut/inn DVD-en... Hvis du får konstatert at harddisken fungerer, kan du forsøke å oppdatere BIOS hvis du ikke allerede har siste versjon. Jeg regner med at det er disse driverne du allerede har lastet ned og lagt på minnepenn? Et annet alternativ er å laste ned Mass Storage driverpakken fra DriverPacks.net, men dette krever litt datakunnskaper da du må bruke bittorrent. Kan selvfølgelig være behjelpelig med å laste den ned, for så å legge den ved her. Endret 29. oktober 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå