TDZGamer Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 På tide at vi får en ny databutikk i sentrum: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=custserv&topic=retail-oslo-sentrum Jeg ønsker Komplett velkommen tilbake til hovedstaden Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Høres veldig bra ut.. Håper dem får ett stort lager !!! Lenke til kommentar
WishYou Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Av beskrivelsen på websidene ser det ikke ut til at det blir lager i det hele tatt, desverre. Håper det endrer seg, fortsatt DI som er kongen på haugen med lager i oslo... Lenke til kommentar
tingo Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Aha, utstillingsvindu, ikke butikk. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Komplett hadde noen butikker blant annet i Oslo for noen år siden. Fikk meget god service i den butikken jeg brukte i hvert fall. Så ble butikkene overtatt av Datakjeden. Fikk ok service der også, men vi vet jo hvordan den historien endte. Litt rart at de ikke satser på butikk med i hvert fall et lager av de mest populære produktene. Er det noe Oslo trenger, så er det nettopp det. Men da måtte de vel hatt større lokaler, eller brukt en del av nåværende lokaler som lager. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 komplett burde ha en "pc-shop" eller, sånn at de hjelper deg med dataen viss du har problemer med den, eller om det er andre problemer sånn at du slipper å betale masse for frakt og vente flere uker Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 NB: Jeg jobber for en konkurrent av komplett, men kan fint bruke de ved netthandler osv. Liten disclaimer før jeg skal si det jeg skal si bare.. Varene kan du hente i vårt Pick-up-Point som ligger rett ved siden av, dagen etter at du har bestilt! Kan man da kalle dette en butikk? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Det er vel bare å bruke noen lokalt i stedet for å bruke et nettfirma. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Kan man da kalle dette en butikk? Ville heller kalt det "showroom". Men man kan vel da riktignok faktisk bestille varene der og da i "showroom'et". Eneste forskjellen er at man må vente til dagen etter før man får varene (noe man fra tid til annen må i vanlige butikker også hvis man vil ha noe de ikke har flere av på lager). Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Gå til komplett i Oslo, finn det du vil ha og bestill, slå opp telt utenfor og sov 1 natt, gå inn på pick-up-point og hent varen. Genialt!! 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Det var dette NetShop brukte tre år på å prøve å få til, og de HADDE lager og LANGT billigere leie. Til gjengjeld lå de midt i Nowhere, Groruddalen og reklamerte ikke. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 NB: Jeg jobber for en konkurrent av komplett, men kan fint bruke de ved netthandler osv. Liten disclaimer før jeg skal si det jeg skal si bare.. Kan man da kalle dette en butikk? Så litt på den ja. Men noen veldig populære produkter har de helt sikker i butikken. Får vel stikke innom å kikke Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Om det blir som butikken de hadde i Sandefjord i sin tid så er ikke utvalget det største, men de er flinke på "hastevarer". Den gangen handlet jeg mye der da de hadde et greit utvalg av tastatur, mus, routere, kabler, HDD, ram osv... Ting som man "plutselig" kan trenge.. Håper det blir samme type her, med tanke på at jeg bor rett borti gata :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå