Niklasp Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Her er vår dom over operativsystemet. Test: Windows 8 Lenke til kommentar
Snillemorten Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Innstalerte W8 på min stasjonere pc. Etterpå fungerte ikke de integrerte lydkortet som sitter på hovedkortet. Min B&W Zeppelin fungerer heller ikke over USB. Snart 2 måneder siden nå uten lyd og uten Microsoft har kommet med oppdatering. Anbefaller andre å vente en stund !! Lenke til kommentar
haffa14 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Innstalerte W8 på min stasjonere pc. Etterpå fungerte ikke de integrerte lydkortet som sitter på hovedkortet. Min B&W Zeppelin fungerer heller ikke over USB. Snart 2 måneder siden nå uten lyd og uten Microsoft har kommet med oppdatering. Anbefaller andre å vente en stund !! Dette er vel egentlig produsenten av lydkort/hoved kort sin feil. Ikke MS. Andbefaler folk å sjekke om det er drivere for w8 før de går over til det jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg