Mrwax95 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Hei! jeg har nettop kjøpt meg nytt kabinett og installerer en pc for første gang, jeg flytter deler fra et kabinett som komplett har bygget før. Mitt nye kabinett er XIGMATEK ELYSIUM Hovedkort: ASUS P7P550-E PRO Jeg har fått inn hovedkortet og allt skal være på plass, men det er en ledning jeg ikke hadde i det forje kabinettet som er i dette : disse ledningene er : Takk! Endret 25. oktober 2012 av Mrwax95 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Står sikkert i manualen... tipper PLED Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det er vel tilsvarende pinner på hovedkortet, sjekk bruksanvisningen. Uansett er ikke dette noe kritisk, det er bare lyset som indikerer om maskinen er på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hos meg var det vist hva som skulle hvor på en tegning av hovedkortet i en medfølgende manual. Der var de tegnet inn. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Står på side 2-39 i manualen til hovedkortet, denne kan lastes ned på Asus sine hjemmesider Lenke til kommentar
Mrwax95 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 Står på side 2-39 i manualen til hovedkortet, denne kan lastes ned på Asus sine hjemmesider Tusen takk! Men nå oppstod det et nytt problem, klarer du å fikse dette? hehe Lenke til kommentar
dbass Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det kan være, men først må jeg vite hva problemet er for noe. Lenke til kommentar
Mrwax95 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 Det kan være, men først må jeg vite hva problemet er for noe. sjekk bilde jeg la ut ? Den HD AUDIO passa der før men passer ikke på det nye kabinettet, men passer på den vedsidenav Lenke til kommentar
dbass Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det går ann å lete i manualen. Du forstår også kanskje at audio ikke skal kobles på firewire? Kan det være at du hadde firewire forran i forrige kabinett? Lenke til kommentar
dbass Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Litt lettere forklart, HD Audio skal stå på AAFP, og du må forsikre deg om at i BIOS står instillingene til HD Audio og ikke AC'97 Lenke til kommentar
Mrwax95 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 Litt lettere forklart, HD Audio skal stå på AAFP, og du må forsikre deg om at i BIOS står instillingene til HD Audio og ikke AC'97 Tusen takk! har mista manualen ^^ så AC'97 skal bare henge der Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Til trådstarter: Hvorfor redigerer du førsteposten istedenfor å tilføye eller skrive ny post? Hvis noen andre har samme problem så stemmer ikke de 4 første svarene med spørsmålet! Les om retningslinjene på forumet: Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd Lenke til kommentar
dbass Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1156/P7P55DE_PRO/#download Her finner du manualen for ditt hovedkort. Akuratt som alle andre hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå