LarZen Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Leste akkurat på en nettside at det stadig dukket opp nye apps og at det var oppe i rundt 30.000 stk... Men dem er i så fall ikke tilgjengelig for meg da jeg har ekstremt lite å velge blant. Er det noe en kan gjør for å få tilgang til mer eller hva er greia der egentlig? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Leste akkurat på en nettside at det stadig dukket opp nye apps og at det var oppe i rundt 30.000 stk... Men dem er i så fall ikke tilgjengelig for meg da jeg har ekstremt lite å velge blant. Er det noe en kan gjør for å få tilgang til mer eller hva er greia der egentlig? Sjekk denne tråden for korrekte innstillinger i Store-appen: Søk på Store feiler Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Sjekk denne tråden for korrekte innstillinger i Store-appen: Søk på Store feiler Tusen takk! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Sjekk denne tråden for korrekte innstillinger i Store-appen: Søk på Store feiler Var litt vanskelig å følge da full-screen-metro blokkerte instruksene i posten når jeg skulle lese den.... AtW Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Var litt vanskelig å følge da full-screen-metro blokkerte instruksene i posten når jeg skulle lese den.... AtW Dock settings-vinduet på 2/3 av skjermen, og nettleseren på 1/3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Hvordan? Docker man 1/3 på en vanlig nettleser, så får man den ikke opp, kun en liste over applikasjoner som kjører. med 2/3 på "vanlig windows" funker ikke store på 1/3, og åpner man setttings er det generelle settings og ikke storesettings (når du docker det sånn) AtW Endret 22. januar 2013 av ATWindsor Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 En fantastisk unnskyldning for å gå over til 2-skjerm oppsett, mr. Windsor. ^^, Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 En fantastisk unnskyldning for å gå over til 2-skjerm oppsett, mr. Windsor. ^^, Jeg har 2 skjermer, jeg ville bare illustrere ett poeng angående den ikke spesielt intuitive stilen til metro. AtW Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) I så fall er det en fantastisk unnskyldning til å gå over til tre skjermer... Somehow! ^^, Endret 24. januar 2013 av tommyb Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Høres ut som en fantastisk unnskyldning til å bygge ut huset for å få plass til alle skjermene. En flis en skjerm er vel målet til slutt. Wall of modern ui. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Hmm... Dropdowns, støtter de ikke lengre å skrive inn mer enn en bokstav? Er på systeminnstillinger. Når jeg velger en dropdown, og skriver "Nors" for "Norsk", hopper den først til Nederlandsk, deretter Oksitansk, Retoromansk og til slutt Sakha. Grunnen til at jeg er på systeminnstillinger, er at Windows selv fant ut at vi skulle oppgradere fra engelsk ultimate til norsk pro. Ufint å kjøre rundt med norsk systemspråk, fikk meldinger under installasjonen som ikke finnes én gang på google. Microsoft har aldri skjønt det der med å bruke errorkoder man kan slå opp... Endret 31. januar 2013 av tommyb Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Var litt vanskelig å følge da full-screen-metro blokkerte instruksene i posten når jeg skulle lese den.... AtW Gå til appstore/butikken Trekk fingeren fra høyre til venstre (Eventuelt ta musen opp i høyre hjørne, og trekk ned). Settings Preferences Make it easier to find apps in my preferred languages" Skyv den over på "no". Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Gå til appstore/butikken Trekk fingeren fra høyre til venstre (Eventuelt ta musen opp i høyre hjørne, og trekk ned). Settings Preferences Make it easier to find apps in my preferred languages" Skyv den over på "no". Takk for det, men jeg leste disse instruksene, problemet var at det ikke gikk å ha de ved siden av når jeg utførte det, pga av metro kjører i fullscreen. AtW Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Aha, har du ikke hukommelse til å huske de setningene i to minutter ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Aha, har du ikke hukommelse til å huske de setningene i to minutter ? Korrekt, jeg liker ikke å huske instrukser når ett veldesignet GUI hadde tillat meg å ha det ved siden av når jeg gjorde det, spesielt nyttig om man strander på ett punkt. Feks man leser litt kjapt og tror det går å trekke musa fra høyre mot venstre. AtW 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Testet nå, og fungerer fint her Du vet du kan trekke og dele skjermen i to ikke sant? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Testet nå, og fungerer fint her Du vet du kan trekke og dele skjermen i to ikke sant? For å repetere mitt eget innlegg: "Hvordan? Docker man 1/3 på en vanlig nettleser, så får man den ikke opp, kun en liste over applikasjoner som kjører. med 2/3 på "vanlig windows" funker ikke store på 1/3, og åpner man setttings er det generelle settings og ikke storesettings (når du docker det sånn)" AtW Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Fantastisk så mye bedre dette er i Windows 8 enn i Windows 7, altså. Hvis du bruker piltastene, kan du til og med lese det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 ? Hvilken browser er det du bruker der? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå