Swafty Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne et gammalt spill... sikkert 6-8år gammelt, man så en liten rød bil ovenfra, og kjørte rundt i byen og skulle stikke av fra politiet, d r ikke GTA serien, men kan minne litt om d bare eldre, mye eldre, sånn j husker d var d SYYYKT kult, men d r jo mange år sia hadde vært fett og få tak i det igjen... Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Ikke death rally du tenker på vel? Inkluderer ikke akkurat politi da men.. Lenke til kommentar
Hero Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Kan det ha vært Gangster? Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Kan det ha vært Gangster? Det er da ikke 6-8 år gammelt er det? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 ikke vet jeg.. men eneste røde bilen jeg kommer på, er den i "carmageddon".. husker ikke hva man skulle gjøre der, men.. siden jeg knapt nok aldri spite det.. jaja.. bare et forslag ! med vennlig hilsen Bone Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Kanskje det var carmagedon da Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 hvis du blant annet skal kjøre på gamle damer med gåstoler så er det nok carmageddon . Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Så man det ovenfra i Carmageddon? Kan bare huske Carmageddon i 1. person, men det begynner jo å bli noen år siden jeg prøvde det. Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Muligens han tenker på Big Red Racing. Har det spillet liggende i rotet mitt en plass her. Var ganske poplært rundt 96'-'97 husker jeg. Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hvis du har bomma litt på antall år, kan det hende du tenker på Chicago. Sees ovenfra, kjører rød bil og skal bare finne veien ut av byen før politiet tar deg. Kan også spille som politi. Tror det er nærmere ti år gammelt, minst. Det kjørte smooth på 486sx 25MHz... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Sjekket ut Mandibles forslag litt, han kan være inne på noe, men spillet heter "Chicago 90". Se screenshot her: http://old.the-underdogs.org/Chicago90.gif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå