Gå til innhold

Si meng, er Asus A7N8X Deluxe/GD min DØD??

LaDdeR

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Asus A7N8X Deluxe/GD , 2500+ barton , og 2 x twinmos 2700 256mb. jeg klokka 2500 til 2600. jeg hadde det lykkelig.. helt til min strømforsyning røk. jeg fikk bytta supply. da funka maskina.. men min ene 40 gb hadde blitt uleselig.. En kompis av meg kjøpte samme cpu , og han hadde klokka den til 3200+.. så jeg tenkte å prøve å klokke til 3000.. Jeg satte fsb'n på 200 (400mhz) og rs'a maskina. lyset på skjermen sto bare å blinka.. ingen ting skjedde. blinka og blinka. jeg resetet BIOS. MEN nei!!!! skjermlyset står bare å blinker.. blinker slik når maskina er avslått og skjermen er på. Jeg har prøv å skifte plass på ram, og bruka bare en ram osv. men DØDT!!!! led'n på hovedkortet som viser om agp er riktig innstalert lyser, så det kommer strøm til mammabrettet. mammabretter er brukt i 5 dager.

Så jeg er ganske skuffet. HVA HAR SKJEDD?? (capslock med vilje)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har prøvd den jumpern for 200fsb uten hell.. hører ikke noe fra hun damen.. Det som er rart.. er at det samme skjedde en gang tidligere, men da var det bare å reboote så var det greit.. kan det ikke ha med strømforsyninga å gjøre??

Lenke til kommentar

Har NF7-S selv men når jeg klokker for høyt så får jeg samme feilen som du..skjermen bare blinker..

Da ta jeg ut strømkabelen,flytter på reset bios jumperen og trykker 5-6 ganger på power knappen til lyset på HK'en forsvinner...flytt så jumperen tilbake og start opp...

Lykke til

TaZ

Lenke til kommentar

Da ta jeg ut strømkabelen,flytter på reset bios jumperen og trykker 5-6 ganger på power knappen til lyset på HK'en forsvinner...flytt så jumperen tilbake og start opp...

lyset på hk mitt lyser når strømkontakten er i. ska jeg trykke 5-6 ganger på knappen mens strømmen er i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...