Redaksjonen. Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Street View går skikkelig offroad. Google turer videre Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det er litt vanskelig å ikke like google... I alle fall når det er så lett å ikke like Microsoft og EA 1 Lenke til kommentar
DJdur Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Får håpe den såkalte "Trekker"-en ikke er så tung da. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Fantastisk. Nå kan jeg selge skjelettet mitt også, siden jeg ikke engang trenger gå til fjells for å få meg litt naturopplevelser. Men seriøst så likte jeg denne. Knalltiltak fra google. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Er jo gullverdt når du skal vise folk hvor du har gått på tur også da. Og her stoppet vi og tok dette bilde etc, får litt følelsen av at man er der selv. Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg kan nevne rimelig mange negative adjektiver for å beskrive mye av det Google gjør, likevel er det få (om noen) som er like kreativ og frempå! Go Google! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå