Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Deres meninger om folk som selger jomfrudommen sin?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Det kan hende du får rett, men hvordan vet du strengt tatt hvordan hun kommer til å føle det?

Eh nei... men en skulle tro hun burde hatt et vilt liv, for å ikke bli påvirket av en slik episode.

Men om hun virkelig er jomfru, er hun dermed uskyldig og vet ikke hva hun snakker om.

Og dette vil alltid henge ved henne senere. "Hva var din første gang?" "Jo, jeg solgte meg selv til en rik japaner".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan hende at det er fordi jeg er gutt at jeg ikke helt ser det. Vi pleier ikke å gå rundt og spørre hverandre "Hva var din første gang" i tide og utide. Jeg tror faktisk ikke noen andre enn meg selv vet hva min første gag var. (Damen visste antagelig ikke at hun var min første, med mindre hun skjønte det av hvor klønete jeg var...)

Men det er jo en eksotisk historie da, og det høres kanskje rart ut, men jeg liker folk som har eksotisk bakgrunn. Jeg dømmer ikke dem om de ikke dømmer andre.

Geir :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke noe man snakker mye om, men det er ikke utenkelig at en kjæreste eller ektemann vil spørre henne om det.

Det er spennende med folk som har en eksotisk bakgrunn, men her planlegger hun selv lang tid i forveien. Det er ikke noe beklagelig feiltrinn, liksom.

Ikke minst overfor eventuelle barn i framtida, vil det være uheldig at mora står fram med dette i media.

Hvis jeg oppdaget at mora mi hadde stilt opp i et TV-show der hun mistet sin jomfrudom, ville jeg jo ment hun var totalt koko :)

Lenke til kommentar

Jomfru eller ikke, jeg har ingenting imot folk som selger kroppen sin eller utfører andre forbrytelser uten offer. Faktisk støtter jeg de som selger seg og er åpne om det i media, for det kan bidra til å skape aksept og toleranse for prostituerte, som på ingen måte fortjener å bli fratatt verdigheten av mennesker som Tricell. De er mennesker som alle andre, og hvis folk oppdager at prostitusjon ikke behøver å dreie seg om narkotika, menneskehandel og skumle bakmenn, blir det kanskje legalisert og godtatt som et vanlig arbeid her i landet.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Men hun har da mistet muligheten til å si at hun aldri har levd et sjuskete promiskuøs liv. Dersom hun blir spurt hva hun har gjort i livet sitt som pensjonist. Det må være et nederlag å måtte si, "nei, det eg har vært er hore, og jeg har pult 30.000 menn", og blir sett ned på. Mens hun andre sier, "jeg har vært lege og har hjulpet mange mennesker".

Dette er bare min irrelevante personlige mening.

Hvorfor skulle hun bry seg om hva du eller din konservative vennegjeng syntes?

Dersom hun er lesbisk, skal hun da spørre dere om lov til å bli kjæreste med ei annen jente?

Hun bryter ingen lover, hun ser flott ut, hun er ung og har snart nok penger til å betale ned gjeld til seg selv og sine foreldre, og få seg den utdannelsen hun ønsker - og på toppen av alt er hun en vanvittig modig jente. Det hun gjør er det utrolig få som hadde klart å gjøre, folk flest er for redde for seg selv og andre til å stå frem på den måten.

Jeg tror hun er for god for oss begge, så jeg tror ikke hun bryr seg om hva du respekterer og ikke.

Lenke til kommentar

Hvis det er så edel handling å hore for veledig formål slik disse to gjør, hvorfor har ingen kommet på det før her hjemme? Nå nærmere juletider kunne feks. Frelsesarmeen byttet ut den tradisjonelle jerngryta med oppvarmet moelven-brakke for knulling?

Samme hvor penga kommer fra liksom?

Lenke til kommentar

Hvem sier at det er "edelt"? Noen av oss mener at det får være et individuelt valg, edelt eller ikke, og at de som ikke liker det kan la være å like det. Nå er et vel ikke bare hvite penger som havner i Frelsesarmeens gryte. Man ser ikke på seddelen om den kommer fra en skredderlønn eller et bankran. Og Frelsesarmeen spør ikke.

Men Frelsesarmeen får selvsagt velge metoder de står inne for, akkurat som alle andre. Om de gateprostituerte i Oslo opprettet et veldedig fond hvor de alle på godt kristent vis donerte 10% av sin inntekt og fordelte dem uten vilkår så hadde ikke det vært dårligere penger for dem som ble hjulpet.

Geir :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis det er så edel handling å hore for veledig formål slik disse to gjør, hvorfor har ingen kommet på det før her hjemme? Nå nærmere juletider kunne feks. Frelsesarmeen byttet ut den tradisjonelle jerngryta med oppvarmet moelven-brakke for knulling?

Samme hvor penga kommer fra liksom?

Den ene grunnen er at Frelsesarmeen er en religiøs organisasjon, og religioner harmonerer dårlig med prostitusjon. Den andre grunnen er at hallikvirksomhet og kjøp av sex er straffbart i Norge, uansett hva pengene går til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Men hun har da mistet muligheten til å si at hun aldri har levd et sjuskete promiskuøs liv. Dersom hun blir spurt hva hun har gjort i livet sitt som pensjonist. Det må være et nederlag å måtte si, "nei, det eg har vært er hore, og jeg har pult 30.000 menn", og blir sett ned på. Mens hun andre sier, "jeg har vært lege og har hjulpet mange mennesker".

Dette er bare min irrelevante personlige mening.

Hvorfor skulle hun bry seg om hva du eller din konservative vennegjeng syntes?

Dersom hun er lesbisk, skal hun da spørre dere om lov til å bli kjæreste med ei annen jente?

Hun bryter ingen lover, hun ser flott ut, hun er ung og har snart nok penger til å betale ned gjeld til seg selv og sine foreldre, og få seg den utdannelsen hun ønsker - og på toppen av alt er hun en vanvittig modig jente. Det hun gjør er det utrolig få som hadde klart å gjøre, folk flest er for redde for seg selv og andre til å stå frem på den måten.

Jeg tror hun er for god for oss begge, så jeg tror ikke hun bryr seg om hva du respekterer og ikke.

Jeg tror du bør la være å uttale deg om meg, ettersom du vet ingenting om meg. Det er hun som er hore, ikke meg. Bare det gjør meg bedre. Vi også har penger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Har ikke påstått at jeg kjenner henne, og har heller ikke uttalt noe om henne bortsett fra at hun skal selge jomfrudommen. Dersom du føler noe annet, så må du komme med sitater.

Lenke til kommentar

Neste fredag skal jeg slå på stortrommen; jeg skal kjøpe et knippe roser, strø noen "made in China"-syntetiske roseblad (fra eBay) utover sengen, og kokkelere frem et mesterverk av en laksemiddag for min kjære. Hvorfor er dette mer korrekt enn å bare gi penger direkte? Det kan jo forsåvidt nevnes at verken jeg eller hun er jomfru, men strengt tatt så "kjøper jeg" en fantastisk seksuell opplevelse ved hjelp av mat fra Rema 1000 og "romantiske" produkter.

En giftering og et bryllup koster jo penger, så i realiteten er vi jo horer hele gjengen, uansett. Catarina gjør jo en relativt bra deal om hun selger jomfrudommen for mange millioner, og ikke bare en pakke røyk eller en kjøretur hjem, som gjerne skjer på landsbygden..

Disse ser jo ut til å ta alderdommen med et smil.. ;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...