SleepHead Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 Altså, de fleste jenter mister jomfudommen til en "dust". Hvorfor ikke tjene 4.5 millioner i samme søengen? 5 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg lurer på hvorfor folk er så desperate, at de betaler millioner av kroner for å deflorere en kvinne. Det er her kjernen i problemstillingen ligger Om han betaler millioner for dette er det ikke fordi vedkommende er desperat. Han er en slags "gourmand"! Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Men hun har da mistet muligheten til å si at hun aldri har levd et sjuskete promiskuøs liv. Dersom hun blir spurt hva hun har gjort i livet sitt som pensjonist. Det må være et nederlag å måtte si, "nei, det eg har vært er hore, og jeg har pult 30.000 menn", og blir sett ned på. Mens hun andre sier, "jeg har vært lege og har hjulpet mange mennesker". Dette er bare min irrelevante personlige mening. Jeg visste ikke at hun hadde hatt seg med 30 000 menn? Og jeg visste heller ikke at hun så seg selv som hverken hore eller prostituertt - hvor står det? Selvfølgelig er dette prostitusjon, men det er fremdeles en enkelthendelse. Hva er målet med å ikke forholde seg til realiteten? Og selv om hun skulle velge å selge sex flere ganger - hva får deg til å tro at dette blir den delen hun til syvende og sist vil identifisere seg selv og sitt liv med? Det er jo en ganske tåpelig liten boble å leve i. Endret 25. oktober 2012 av cuadro 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) De der såpeboblene dine kan du bare sprekke. Dersom en kvinne er hore i 30år, og har i gjennomsnitt 3 kunder per dag, da kan horen teoretisk sett oppnå 30.000 klienter. Enkel matematikk! Du visste kanskje ikke at det eksisterte fulltids horer? Men la meg få belære deg, det eksisterer faktisk fulltids horer. Har man vært hore i 30 år og har over 30.000 klienter, da er det ingen verdighet igjen hos horen. Jeg gjør oppmerksom på at jeg har ikke anklaget Catarina Miglorini for å være fulltids hore, eller har over 30.000 klienter. Men det er et reelt scenario dersom hun velger å fortsette med dette i ettertid som hore. En ting til, hva får deg til å være skråsikker på at hun eventuelt ikke kommer til å fortsette med dette horeriet? Jeg er åpen for begge utfall. Oppdatering: rettet skriveleif. Endret 25. oktober 2012 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 30,000 x Kr4.5M = Kr 135 Bn Enkel matematikk. Deretter spørs det om det blir du eller hu som "ser ned" på den andre. 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 Du forsøker å beskrive en hypotetisk fremtid basert på at hun tar alle de valgene du mener er gale. Du oppholder deg inne i en meget, meget, meget liten boble. 3 Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 En ting til, hva får deg til å være skråsikker på at hun eventuelt ikke kommer til å fortsette med dette horeriet? Jeg er åpen for begge utfall. Det er heller du som virker skråsikker på at hun kommer til å skaffe seg 30 000 klienter i fremtiden. Hun har jo sagt at hun skal bruke pengene på utdanning, så om hun ikke begynner på horeakademi så er det tvilsomt at hun kommer til å fortsette med dette. Uannsett, hva så? Hvorfor bryr du deg så mye? Om hun i et scenario skulle skaffe seg 30 000 klienter gjennom livet så har hun ihvertfall gjort 30 000 personer fornøyde og hun får i tillegg betalt regningnene sine. Det er win-win. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 30,000 x Kr4.5M = Kr 135 Bn Enkel matematikk. Deretter spørs det om det blir du eller hu som "ser ned" på den andre. Nå roter du litt. Jeg har kommet med to scenarioer tidligere. Den ene omhandlet sexkunden, mens den andre omhandlet horen selv. Sexkunden; Dersom sexkunden bruker 4,5 millioner kroner på prostitusjon, da vil han kunne betale horen 1000kr i timen, noe som vil bety 4500 timer. I et år er det 8760 timer. Og 4500 timer (187,5 dager), vil da kunne være tilstrekkelig å dekke kostnadene ved å ha en hore i drift 24/7 i 187,5 dager, altså et halvt år slik som jeg nevnte i innlegg 13. Nå tar jeg utgangspunktet at en brasiliansk hore får 1000kr per time, noe som stemmer ganske bra, 100-150 US dollar. Tar utgangspunkt i Rio De Janeiro der det er dyrest. Horen: 30år * 365 = 10950 dager - eller 10950 klienter der du har 1 klient per dag i 30 år, men så er dette litt lite, så vi ganger det med 3, og vi får 32.850 klienter, men så runder vi litt ned pga pessimisme, og vi lander på ca. 30.000 klienter, der horen har i snitt 3 klienter per dag i 30 år, eller 21 klienter i uken der hun for eksempel kan ta ca. 6-7 klienter per dag i 3 dager, og ha fri resten av uken. Matematikken går opp. Jeg er helt nøytral her, jeg vet ikke hvilket utfall det blir. Men basert på innlegg jeg har lest på Internett, så er det en stor mulighet for at horen velger å fortsette med prostitusjon etter at de har testet det, pga spenningen og raske penger. Noe lesestoff som underbygger mine påstander: Hvordan jeg ble prostituert.. Fortsettelsen på ..Hvordan jeg ble prostituert Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 Nå tar jeg utgangspunktet at en brasiliansk hore får 1000kr per time, noe som stemmer ganske bra, 100-150 US dollar. Tar utgangspunkt i Rio De Janeiro der det er dyrest. Jeg ser du har inngående kjennskap til markedet. Vel, da blir det1 x 4,500,000+ 29,999 x 1,000= Kr 34.5 Mill (Skattefritt) Litt mer enn de fleste som poster her vil tjene netto i løpet av sin karriere. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 Mer lesestoff som underbygger min påstand om hvor lenge en kan være hore. Tvillingene Louise og Martine (70) har jobbet 100 år som prostituerte Jeg kan dra den enda lengre; sett at hun begynner som hore som 15 åring, og holder på til hun er 70, altså 55år som hore. La oss si at hun har 8 klienter per dag (8 arbeidstimer), i 30 år altså 87360 klienter (8 klienter per dag i 30år) + 14560 (4 klienter per dag i 10år) + 5460 (1 klient per dag i 15år) = 107380 klienter over 55år som hore. Beregningen har tatt stilling til alder, der hun mister kunder. Hun har 8 klienter per dag i 30år fra hun er 15år til 45år. Deretter har hun 4 klienter i 10 år fra hun er 45år til 55år. Igjen har hun 1 klient per dag i 15 år fra hun er 55år til 70år. Beregningene er unøyaktige ettersom jeg vet ikke hvor mye kunder en hore tar når de blir eldre, men jeg vet at det finnes nok perverse mennesker i verden til at en 70år gammel hore får kunder. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 "Verdighet" er et abstrakt konsept som kun er reelt i den grad noen velger å holde fast ved det. Rasjonelt sett er det verdiløst. Det som teller er hvilken livskvalitet du har og ikke moralske abstraksjoner rundt hvordan man oppnådde det. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 Mer lesestoff som underbygger min påstand om hvor lenge en kan være hore. Tvillingene Louise og Martine (70) har jobbet 100 år som prostituerte Jeg kan dra den enda lengre; sett at hun begynner som hore som 15 åring, og holder på til hun er 70, altså 55år som hore. La oss si at hun har 8 klienter per dag (8 arbeidstimer), i 30 år altså 87360 klienter (8 klienter per dag i 30år) + 14560 (4 klienter per dag i 10år) + 5460 (1 klient per dag i 15år) = 107380 klienter over 55år som hore. Beregningen har tatt stilling til alder, der hun mister kunder. Hun har 8 klienter per dag i 30år fra hun er 15år til 45år. Deretter har hun 4 klienter i 10 år fra hun er 45år til 55år. Igjen har hun 1 klient per dag i 15 år fra hun er 55år til 70år. Beregningene er unøyaktige ettersom jeg vet ikke hvor mye kunder en hore tar når de blir eldre, men jeg vet at det finnes nok perverse mennesker i verden til at en 70år gammel hore får kunder. For å pirke litt: Du har aldri tatt i betraktning at de samme klientene benytter seg av tjenester om igjen i regnestykkene dine. Det er nok ingen by i verden som har flere titalls tusen sexkjøpere per prostituert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Joda jeg har tenkt på det, men tok det ikke med i regnestykket, som med andre ting som at den samme kunden kan kjøpe flere timer på rad... Det jeg har gjort er å finne ut hvor mange "timer" hun solgte sex, og jeg har satt 1 time ekvivalent med 1 sexkunde. Jeg har skrevet eksplisitt i innlegget at beregningene er unøyaktige. Det er ikke alltid teori og praksis går hånd i hånd. Endret 25. oktober 2012 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor du driver med all den regninga engang jeg. Hva prøver du å bevise egentlig? 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 Vel, men det ligger penger i det, og har man nok penger, hva skal man da med verdighet? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 George Bernard Shaw once asked a lady if she would sleep with him for £1 million - she said " Yes " He then said " would you sleep with me for £5 " to which she replied " Certainly not, what sort of woman to you take me for " Shaw's reply was " Madam - we have already established what sort of woman you are - I am simply negotiating the price " 3 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 Hun kan være kjepphøy nå mens hun har sin uskyld, men jeg tror ikke hun skjønner helt hva det dreier seg om. Selv om hun har arrangert dette selv, vil hun når alt kommer til alt føle det nesten som en "voldtekt", og hun vil føle seg skitten og brukt i etterkant. Når øyeblikket er der, spiller det ingen rolle om det er en horemamma som har tvunget henne, eller om det er hun selv som har arrangert det. Tenk hvor traumatisk det vil bli at et Tv-team venter utenfor, det er snakk om en stor pengesum, og hun kommer ikke til å ha muligheten til å avlyse. Idiotisk opplegg! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2012 Hadde jeg fått 4.5 mill så hadde jeg stilt opp, lett! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2012 Vel, men det ligger penger i det, og har man nok penger, hva skal man da med verdighet? Penger kommer først, så den såkalte verdigheten. En av de vanligste fremgangsmåtene for å bli en kjendiskvinne i dag er å først skape seg et navn ved å spille på kropp og sex til de grader, og så når man har et navn som er godt nok etablert til at kjendisstatusen i seg selv tiltrekker seg godt betalte jobber i media snur man på flisa og prøver å endre imaget sitt ved å si at man angrer på det man gjorde og advarer unge jenter mot å gjøre det samme, fullt vitende om at man aldri hadde sittet der man gjør i dag om det ikke var for nettopp det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2012 Hun kan være kjepphøy nå mens hun har sin uskyld, men jeg tror ikke hun skjønner helt hva det dreier seg om. Selv om hun har arrangert dette selv, vil hun når alt kommer til alt føle det nesten som en "voldtekt", og hun vil føle seg skitten og brukt i etterkant. Det kan hende du får rett, men hvordan vet du strengt tatt hvordan hun kommer til å føle det? Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå