Joachim_F Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 I helgen får noen utvalgte prøve det lovende skytespillet. Vi har 1000 nøkler. Les hele saken Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Tja hvorfor ikke slenge seg med Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 frister, men skal reise vekk hele helgen så hadde vært "litt" dårlig gjort å evt ta plassen fra noen andre som faktisk har tid har sett på dette for en stund tilbake, virker som en fin variasjon i en ganske ensformig (fps)sjanger. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Var med på alpha, helt klart et spennende konsept med stort potensiale. Gleder meg til å teste litt mere nå som beta-runden starter Lenke til kommentar
Heyword Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Fikk meg en fra PCGamer tidligere denne uken, så melder meg ikke opp her. Så ut som noe med en del potensial. Lenke til kommentar
hår null Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Fikk meg en fra PCGamer tidligere denne uken, så melder meg ikke opp her. Så ut som noe med en del potensial. Jeg bare registrerte meg på nettsiden til Hawken og fikk beta tilgang sånn. Holder lenge med en beta konto for min del. Blir moro detta Lenke til kommentar
villmarka Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Fikk nøkkel i går, gleder meg til å teste dette! Lenke til kommentar
DeathXV88 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 når var det dere sa at den ble avsluttet jeg har enda tillgang til spillet Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 når var det dere sa at den ble avsluttet jeg har enda tillgang til spillet Da var det sikkert til og med mandag 29. oktober. Lenke til kommentar
DeathXV88 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 ok har nettop hatt meg enda en match i HAWKEN så for meg ser det ut til at betaen varer til release av spillet ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå