Ni kon Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 W O W Digger når folk legger ekstra mye arbeid i postene sine... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Takk takk dahle.. du er ikke så verst selv. :-) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 bra guide det der! *klappe* men du kommer til å få det travelt med og oppdatere alle prisene, hvis du har planer om og holde den oppdatert. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 bra guide det der! *klappe* men du kommer til å få det travelt med og oppdatere alle prisene, hvis du har planer om og holde den oppdatert. Stemmer. det var det jeg fryktet.. Du får sikkert kjøpt en god del av delene billigere men fra forskjellige webshops som også er en ulempe. Kommer nok mest sannsyligvis til å holde den oppdatert ja. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Tja, jeg er selv positivt innstilt over slike poster som disse guidene med mye arbeid lagd ned i seg, men denne er ikke en av dem. Joda, du har gjort fantastisk bra og kjedelig arbeid (url=)(/url), men dette er noe du bør overlate til HW.nos anbefalinger. Det blir rett og slett for vanskelig å oppdatere og hvis du ikke gjør dette så blir posten fullstendig uaktuell om snart. Men det var et verdig forsøk Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Helt glimrende post. Beste jeg har sett på leng her i forumet! Bare et par småting: ville heller valgt en sånn her usb-stick(eller hva det heter) istedetfor en diskettstasjon. Et Abit IC-7 MAX-3 hadde vel vært det beste hovedkortet(?) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 *bøye seg i støvet*..et stk post for alle de som leter etter PC Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Helt strålende post! *hylle chris88* Liker meget godt folk som legger extra mye arbeid i postene sine. Det er bra å se! Keep up the good work! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 GJ Chris88.. Meget godt jobba! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg så du anbefalte epox 8rda3+.. Dette kortet har det vært rimelig mye problemer med, så jeg ville unngått å anbefale det til noen.. Ellers helt ok, slik jeg ser det, men problemet er som sagt oppdatering.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Enig med Blib... Greit guide, men om en uke, to eller tre, kommer nye hovedkort, går prisen ned på enkelte ting... Dessuten er folk forskjellige, enkelte liker ati, andre nvidia, noen er corsair patrioter, mens andre vil har hyperX eller geil brikker... folk med mye penger vil sikkert ha noe spesiellt som sier: "DETTE er datan min" som f.eks sunbeam kabinett med en HAUG med katoder... Syntes folk burde finne seg et eget oppsett, ellers kan de like godt kjøpe en ferdig oppsett fra komplett... Og en ting til... Hva I huleste har skjedd med smileyene? Fått i seg noe crack? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Meget fin guid der chris88. du får prøve og oppdatere den en gang i måneden eller noe da vet, skulle ikke værra så vanskelig. men ellers, TAKK! kanskje vi slipper noen "NY PC!!!!!! hjelp!!!!!!" tråder fremmover nå Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Takk til alle. Veldig god respons fra de fleste. Nå ble jeg glad. Skal se om jeg får holdt den oppdatert men det blir ikke lett. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Utrolig bra post! Begynner å bli en del av disse postene nå, og dem burde fått en spalteplass eller noe slik at nye lesere finner dem lettere. F. eks. under "Siste fra forum:" For nybegynnere: Grafikkortguiden RAM-guiden Maskin-guiden Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 God post Men er det stor forskjell på ATA 133 og S-ATA/150? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 God post Men er det stor forskjell på ATA 133 og S-ATA/150? JA Nice arbeid i oppsettet der. Det vil være en arbeidsdag i uken som går med på å holde det oppdatert Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Bra post!! Men ville ha kjøpt combo spiller a? ala Sony til 600-700 kr. I stedet for cd-brenner og cd-rom? Personlig skjønner jeg ikke hvorfor folk kjøper floppy til 150-200 kr når en får kjøpt 64mb usb plugg til snaue 130kr. Nei Floppy for meg til å tenke på Amiga 500, teknologi fra 70 tallet hører ikke hjemme i en ny pc i 2003. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Kjempe greier Joda, du har gjort fantastisk bra og kjedelig arbeid (url=)(/url), men dette er noe du bør overlate til HW.nos anbefalinger. Det blir rett og slett for vanskelig å oppdatere og hvis du ikke gjør dette så blir posten fullstendig uaktuell om snart. Men det var et verdig forsøk Den er veldig grei og ha, hvertfall for øyeblikket. Mannen har jobbet som en hest. Og den er veldig gjennomført og man ser at han har peiling. Men enig også, den bør egentlig oppdateres :-? Lenke til kommentar
alexio Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 helt fantastisk post, men det spørs hvor mye det hjelper mot disse "passer disse sammen"; og "hjelp, ny pc-postene" Det har da seg dessverre slik at dine priser og produkter er forholdsvis generelle.. even though, sikkert hauger av folk som finner det der hjelpsomt! Enormt mye arbeid du har lagt inn her, ja.. Får håpe du får den plassen på nyhetslista du håper på (kan jeg i hvertfall tenke meg) Stå på! Jeg fortsetter derimot og snylte på andres poster sånn som dine, enn å heller lage masse saker for å hjelpe andre.. Jeg er LAT Helt glimrende post. Beste jeg har sett på leng her i forumet! Bare et par småting: ville heller valgt en sånn her usb-stick(eller hva det heter) istedetfor en diskettstasjon. Et Abit IC-7 MAX-3 hadde vel vært det beste hovedkortet(?) vil da si det med diskettstasjon kommer litt an på brukeren. En såpass liten forandring klarer leseren å gjøre selv Kanskje brukeren har en annen pc uten usb? Eller kanskje han bruker disketter i stedenfor cd'er til å flytte data? Oppstartsdisketter o.l. er da fint å ha, vet i hvertfall at man ikke kan bruke usb i DOS? --alexio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå