sno53 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Skarven Bildet er fjernet. Beskrivelse: Skarven som tørker vingene Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 flott positur og bilde. ser ut som fokus ligger på vingen.. ofte er det vansekig å få festet fokus på små fuglehoder... selv med topp teleobjektiver.. ofte bruker jeg å manuellt overstyre fokusen når dette er et problem.. bare et tips fra meg. Lenke til kommentar
se# Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Enig med fotogigen, flott bilde som hadde blitt ennå bedre med pefekt fokus på hodet (det er ikke langt unna). Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Fokuspunkt er nevnt, men du verden så flott Skarvefoto dette er. Knallfin positur i et kjempeflott lys. Orginalt sitteunderlag Skarven har ! Bakgrunnen er kjempefin - flott formidling !! Mvh N.Chr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg