Emaxine Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg er fersk i JS og lurer på om noen kan hjelpe meg med dette: Jeg ønsker at funksjonen skal toggle den diven med id som ligger i parameteren. Slik den er satt opp nå er det kun div med id = divID som blir togglet. function handleMDownt(divID){ $("#divID").toggle("slow"); } Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Dette er strengt tatt jQuery, og ikke ren JS $('#'+divID).toggle('slow'); Endret 25. oktober 2012 av Crowly Lenke til kommentar
Emaxine Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 Dette er strengt tatt jQuery, og ikke ren JS $('#'+divID).toggle('slow'); Ja, selvfølgelig, jQuery er dette. Jeg som er helt ny i JS & jQuery syns det er vanskelig å vite hva som er hva. Må nok bruke mer tid på det. Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å svare meg. Nå blir alle tekstene togglet som bare det! Jeg er en lykkelig kvinne akkurat nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå